Båtsman Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 Det beror på; begränsas man av de fysiska lagarna? Jag kommer inte speciellt långt på en dag med dagens teknologi tyvärr. Men ptja, jag hade nog åkt runt bland grannsystemen och kanske besökt Andromeda eller någon annan intressant galax. Vid närmare eftertanke hade jag nog åkt till universums eventuella slut/kant för att se vad som finns där. Vad skulle du göra om du hittade en tia på gatan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mistoi Skrivet mars 13, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2012 Jag skulle plocka upp den och spara! (Behöver pengar just nu, haha) Vad skulle du göra om du vaknade upp en dag och helt plötsligt hade ett helt nytt liv? (Alltså, att hela ditt liv hittills vart en typ av dröm?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaitoKidGirl14122 Skrivet mars 15, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2012 Jag skulle nog bli en costplayer då och hoppas på en snyggare kropp :3 (hej föresten) Vad skulle du göra ifall Luffy/Ruffy ville ge dej en djävulsfrukt som du får hitta på själv och vara med i hans gäng :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Jag skulle skrika "TAKE MY MONEY!!" i sann rage-comic stil. Vad skulle du göra om någon skrek "TAKE MY MONEY!!" till dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaitoKidGirl14122 Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Jag skulle tametusan ta pengarna och köpa en ny spel data. Vad skulle du göra efter du hade klarat din skolgång och äntligen ska börja med dit dröm jobb men en morgon när du vaknar så ser du att du hade krymt till en 6åring igen och det fanns inget botemedel och var tvungen att gå om hela skolgången OSV. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sushi-cat Skrivet juni 24, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2012 Gråta... Hoppas att folk saknade mig och chocka min förskoleklassfröken med att kunna ekvationer från högstadiet! Vad skulle du göra om du vaknade en morgon och ingen visste vem du var? Typ, "Aaaah, vem är du? Vad gör du i vårt hus!?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juni 25, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2012 Svar: Skulle faktiskt inte kunna sätta mig in i en sådan sitvertion tyvärr, låter hel vansinigt jobbigt att tänka tanken. Men om min famil riagerade så en morgon så skulle jag väl börja med att säga, "Jag är er son" ni ser det rummet där -->... Det är där jag bor för nuvarandet. Och om ni inte tror på det så kan ni ju besvar min fråga, vem brukar använda det rummet annars? (Skulle inte det funka i längden så ja då drar jag väll iväg och skaffer ett liv för en gång skull) Min tur: Vad skulle du göra om du kunde hoppa in i en anime/manga och leva i den? (Vilken anime?) Mvh Schiffer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet oktober 26, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2012 Jubla. Och sen bli deprimerad eftersom jag inte skulle kunna välja mellan .hack//SIGN och SAO... Vad skulle du göra om världen runt dig plötsligt frös och du var den/det enda som kunde röra sig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet oktober 27, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2012 Leta upp närmaste pingstkyrka och ställa alla där i oerhört sexuellt anspelande poser och vänta. Vad skulle du göra om du upptäckte att din hjärna var en dator och du hade samma möjligheter med den som med en vanlig dator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet november 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2012 Skulle promenera mer medan jag surfade webben skulle jag tro, och om jag inte hade tillgång till trådlöst så hade jag smällt in en dongel i örat och hoppas på det bästa. Vad skulle du göra om du hade möjlighet att göra vilket hyss som helst (Tänk att inget är omöjligt), mot vilken/vilka person(er) som helst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 11, 2012 Anmäl Share Skrivet november 11, 2012 Jag skulle börja ett av dem sämsta banden som finns och, för att jag är biljonär, spela upp den på radio, tv och ha ads på hela internet (som inte blir påverkad av adblock) över hela världen, hela tiden. På TV och radio så är det antingen nyheter eller mitt band. Bandet kommer vara igång i 5 år. Alla kommer hata mig, men det kan jag ta. Ifall du kunde gå tillbaka i tiden och ändra vad som helst, vad skulle det vara? Det behöver inte vara inom ditt liv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Finns så mycket att välja på... men skulle vilja träffa Astrid Lindgren innan hon dog c: Din favoritförfattare låter dig döpa huvudpersonen i hennes/hans nästa projekt. Vad skulle denne få heta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet december 6, 2013 Anmäl Share Skrivet december 6, 2013 Om jag hade någon specefik favoritförfattare så skulle jag nog döpt huvudpersonen till något nick så hade det nog blivit Duzu :P Vad skulle du göra om du vaknar upp i en värld utan musik? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokorororo Skrivet december 13, 2013 Anmäl Share Skrivet december 13, 2013 Börja sjunga. Även om jag knappast sjunger särskilt bra så är det nog (förhoppningsvis) bättre än inget. Vad skulle du göra om du vaknade upp en dag och ingen kunde svenska längre och bara pratade på ett främmande språk du inte förstår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 14, 2013 Anmäl Share Skrivet december 14, 2013 Ingen som kan svenska? Skulle bara finnas en sak att göra: lära mig deras språk, vinna deras förtroende, och para mig med deras kvinnor. Och med tiden kommer våra olikheter att glömmas bort. Vad skulle du göra om det kom obestridliga bevis på att det inte finns en eller flera gudar, att det inte finns något liv efter döden, och att människan är helt ensam i universum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 1, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2014 Ställa frågan varför och försöka hitta en förklaring. Vad skulle du göra om du fick reda på att du var en häxa/trollkarl och att du är den enda som kan stoppa världens undergång. Dessutom har du bara några veckor på dig att lära dig använda din magi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 24, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2014 Lära mig den första dagen och sen ränna runt och jäklas med folk med mina awesome nya krafter resten av dagarna ! Vad skulle du göra om du krympte till en teskeds storlek?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 1. Se till så att jag inte trillar och slå ihjäl mig 2. Fundera på varför det hände och hur jag ska bli normal igen Vad skulle du göra om det en morgon var två solar på himlen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Antagit att jag hade druckit lite för mycket föregående kväll ^^Om du kunde lära dig vilken sorts magier som helst, men endast EN sort, vad hade du då valt? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Svårt val, man borde inte vara låst till en sorts magi. Det vore bra att kunna lite grundläggande allmän magi utöver sitt valda område, ska man bli en riktigt duktig magier måste både kunna sitt område, allmän områdesfri magi och ha kunskaper om de andra områdena. De första två är viktigast. Diskret magi, magi som inte är så lätt att upptäcka, identifiera andras magi för att kunna avgöra vad de skulle tänkas kunna göra om de fick reda på att jag är magiker. Är det säkert eller kommer de försöka döda mig? Om jag kan använda magi är det fel att tro att jag är den ända och vet jag inte hur dom andra magiutövarna är riskerar jag som nybörjare att få stora problem. Vilken typ av magiker skulle du minst av allt stå öga mot öga mot. (Du vet inte om han/hon vill dig illa eller ej så du är rädd förr att denne vill döda dig.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Hmm.... Antingen en shapeshifter eller en illusions magiker, för det enda jag kan komma på att jag verkligen inte klarar av är spindlar, och enligt mig är rädsla de största vapnet mot alla sorters typer :3 Om shapeshiftern blev till en jättestor spindel eller om illusionsmagikern hade fått mig att se och höra spindlar överallt, så hade jag bara satt mig ner och drömt mig bort någonstans långt, långt, lååååååångt bort. x) Vad skulle du göra om du fick EN önskan? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Tänka såhär: Vem ger mig önskningen? Vad är priset för önskningen? (Man ger inte bort önskningar hursomhelst.) Kan jag lita på den som ger mig önskningen och i så fall vad går inte att önska, finns det något man inte får önska?När jag vet lite mer bestämmer jag mig för om det går att lita på den jag får önskningen av eller inte.tankegångens ursprung Jag kom in på denna tankebanan lite tack vare en anime jag nyligen såg klart på crunchyroll. Puella magi madoka magica.http://www.crunchyroll.com/puella-magi-madoka-magica Vad skulle du vara redo att ge upp i utbyte mot att bli magiker eller få någon annan form av superkraft? Redigering: Byte till datorversionen för att få länk och döljfunktionen rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Javi-kun Skrivet mars 12, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2014 Inga val att välja bland? Om man ska ta något man uppskattar starkt så skulle det väl vara min dator samt alla filmer/bilder jag har sparade på den vilket betyder otroligt mycket. Mycket minnen. Jag tror det skulle vara värt det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 10, 2014 Anmäl Share Skrivet september 10, 2014 Vad skulle du göra om du blev inlåst i en stor låda i en gammal lagerlokal som ingen längre använder efter att utan tillåtelse smugit in där? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet september 10, 2014 Anmäl Share Skrivet september 10, 2014 Ringt 112. Vad skulle du göra om du kunde manipulera ett av de fyra elementen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg