docster Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Nu är det klart, Gonzo ska göra en serie på 26 avsnitt baserat på Witchblade. Dock med några "mindre" ändringar, de tänker nämligen byta ut huvudkaraktären... Top Cow announced at Wizard World Chicago that they had an agreement with Gonzo Digimation whereby Gonzo will produce a 26-episode TV series based on the Witchblade property. Top Cow also has an agreement with Kodansha for a manga adaptation of the Witchblade anime. The manga and anime will be released in a "coordinated launch." The Gonzo anime would replace Sara Pezzini with a Japanese policewoman. Läs mer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Hah! Får väl se hur det går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Bra nyhet, dock skulle de väl inte skada om ni hade en egen sida där ni abra skrev nyheter. Men visst bra för info, dock så är de lite udda att skriva en nyhet via forum. Min åsikt iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Bra nyhet, dock skulle de väl inte skada om ni hade en egen sida där ni abra skrev nyheter. Men visst bra för info, dock så är de lite udda att skriva en nyhet via forum. Min åsikt iaf Detta har vi diskuterat innan, men det kommer förhoppnigsvis med den nya deisgnen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Finns väl en "IRL" film baserad på witchblade? Tror den går på ztv dådå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Vad jag vet så finns det en live-action film och tv-serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Ska bli intressant, då jag inte såg på den när den gick på TV. Får se ifall jag ser på den när den är som anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Om den håller samma otroligt usla B-kvalité som TVserien blir det inget värt att titta på. Hoppas de försöker lägga in lite mer story också, vi får väl se hur det går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Brukade läsa witchblad för länge sedan och nog skulle det bli en bra anime utav den. Tycker det är bra att serien får en lite mer japansk prägel i animen, det funkar bättre så=). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Läste Witchblade förut innan jag gick över till mangaserier ^^ Tror witchblade skulle bli en utmärkt anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg