Voffe Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 "Wootz Steel Armor" måste vara rustningen Don Krieg bär i One Piece. Edit: Tji fick man för att försöka klura på "Dosei no wa". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Kamidake? Som i Azaka och Kamidake; Ayakas livvakter från Tenchi Muyo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 14, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Wootz Steel Armor eller Wootz-Ko no Yoroi: Don Kriegs rustning i One piece. Klona hinner före Voffe med det rätta svaret=) Kamidake? Som i Azaka och Kamidake; Ayakas livvakter från Tenchi Muyo? Stämmer bra. Hade även accepterat Seina Yamadas skep i Tenchi Muyo GXP, då det bär samma namn och är döpt efter en av stubbarna=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 * Blue left-handed 4001 Rickenbacker bass guitar Jag tittar på din avatar och gissar Harukos i FLCL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 14, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Jag tittar på din avatar och gissar Harukos i FLCL. Hehe, rätt=) Återstående är: * Angel heart Mark II- En sak som ett visst antal stålänglar använder. * Underside of Kitten Paw eller Koneko no Ashiura- En grupp med en fetish för kattöron. * Dosei no wa- Han har den i näsan och är polare med en eldfäng person. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 15, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2011 * Underside of Kitten Paw eller Koneko no Ashiura- En grupp med en fetish för kattöron. Är det så kulten i Asobi ni iku yo heter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 16, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2011 Är det så kulten i Asobi ni iku yo heter? Stämmer så bra så=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Två kvar med lite nya ledtrådar. (Sorry inte haft tid att uppdatera i veckan) * Angel heart Mark II- En sak som ett visst antal stålänglar använder. Sitter i bröstet och som en del har större än andra. * Dosei no wa- Han har den i näsan och är polare med en eldfäng person. Är även kompis med en tjej som har Fuuko till sin hjälp när dom deltar i turnering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Angel heart Mark II... Jag gissar ju, men kan det vara något slags motor i Stålängel Kurumi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Jovisst är det det. Deras hjärta eller motor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Dosei no wa - ringen som Domo har ifrån Flame of Recca eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 * Dosei no wa: Vad Kuro kallar läraren i Kodomo no Jikan? (._.) Ah, hah. Ordet jag tänkte på tidigare var ju doutei, inte dosei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 19, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Dosei no wa - ringen som Domo har ifrån Flame of Recca eller? Jepp, alla 10 tagna, lägger upp en ny lista imorgon=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 o/ Ursäkta att det tagit tid, mycket att göra denna veckan plus att jag varit/är sjuk så orken har inte funnits. Men nu ska vi se, efter två omgångar ser det ut såhär. Sceleris-8 Voffe-4 Negi-4 Dread-2 klona-1 Shadow. D Crackling-1 Och här kommer tio stycken nya=) *Nyancing *Mystletainn *Zearth *Second Earth *108 Dragons *Mystic Moon *Across *Lightning *Phantom cats *Zetsu Tenrou Battouga attack Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 *Mystic Moon Det är väl den där Escafråne. *Mystletainn Hayates attack i Nanoha A's. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Det är väl den där Escafråne. Hayates attack i Nanoha A's. Mjao, vad är det för nåt? Naj ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Mjao, vad är det för nåt? Naj ;p - Jorden. - Joho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 - Jorden. - Joho. Jepp, Mystic moon är jorden i Escaflowne. Men Mystletainn är inte Mistilteinn :p, men är helt klart en parodi på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Across är organisationen som Excel i Excel Saga är med i. Zearth är roboten i Bokurano. Resten vet jag inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Across är organisationen som Excel i Excel Saga är med i. Zearth är roboten i Bokurano. Resten vet jag inte. Stämmer så bra så, ja alltså de du gissade på men resten kommer du nog lista ut=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 *Second Earth: Jag skulle vilja gissa på Bakuman (de har en liknande titel i själva serien). *108 Dragons: Kinesisk maffia i Crying Freeman. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 28, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2011 *Second Earth: Jag skulle vilja gissa på Bakuman (de har en liknande titel i själva serien). *108 Dragons: Kinesisk maffia i Crying Freeman. Second Earth- Mycket möjligt att det förkommer där med, men inte vad jag tänkte på. 108 Dragons- Mycket riktigt, vad den kinesiska maffian kallar sig i Crying Freeman. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 29, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2011 *Mystletainn Ayumu / Harunas motorsåg från Kore wa Zombie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 29, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2011 Jepp :-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet mars 31, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2011 Eftersom det inte kommit in några svar på ett litet tag kommer här de som är kvar med lite ledtrådar=) *Nyancing- Lillasyster tycker om det här. *Second Earth- Ligger strax intill första jorden. *Lightning- Ganska alldaglig droid. *Phantom cats- Hackar sig in i det mesta. *Zetsu Tenrou Battouga attack- Går ut på att snurra som fäen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg