Duke_Dark Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Jag har hållt på med anime sen jag var 6 eller 7 år gammal. Jag tycker i anime filmer så är det: Angelic layer Chobits Please Teaher One Piece D.N.Angel Naruto (som jag har börjat på) XD Kaleido Star XD Mycket bra. jag och mina kompisar tycker att polisen som är med liknar barret från final fantasy 7. Trigun Hellsing Ranma 1/2 evanglion vampire hunter d love hina Tenchi muyo serien och lång filmerna Onegai twins macross Dragon Drive inu-yasha (har set ett avsnitt men tycker om den) Bleach Mahou Sensei Negima Mar Otogizoushi så var det slut på de jag tycker bra om. dom jag hatar är : >:( DRAGON BOLL >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Var vill du komma? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 antagligen att han är en duktigt anime tittare och att vi borde va stolt över han.. -Nickar alvarligt- En del av dom där är bra ja vet.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Någon som uppskattar Kaleido Star. Då kan killen sina grejor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Någon som uppskattar Kaleido Star. Då kan killen sina grejor. Det är väl klart att folk uppskattar en så pass bra serie som Kaleido Star? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 hum... Please teacher och onegai twins? xD Varför ändra namn på ung. samma serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Någon som uppskattar Kaleido Star. Då kan killen sina grejor. Japp, den var faktiskt överraskande bra. :D Angelic layer Chobits Please Teaher One Piece D.N.Angel Naruto (som jag har börjat på) Kaleido Star Mycket bra. jag och mina kompisar tycker att polisen som är med liknar barret från final fantasy 7. Trigun Hellsing Ranma 1/2 evanglion vampire hunter d love hina Tenchi muyo serien och lång filmerna Onegai twins macross Dragon Drive inu-yasha (har set ett avsnitt men tycker om den) så var det slut på de jag tycker bra om. Fast jag måste säga att det var inte speciellt många serier han gillar med tanke på att han har kikat på anime i över tio år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet augusti 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Jag menar om ni som har börjat att se anime och vet inte vad ni vill se så har jag recomenderat lite filmer som jag tycker är bra och om ni undra så har jag över 40 VHS Filmer och 79 DVD Filmer med bara anime så jag vill inte skriva upp alla filmer som jag har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 ursäkta men stämmer detta tro? Dragonball>>>>Naruto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 ursäkta men stämmer detta tro? Dragonball>>>>Naruto? Din kod kommer ge kompileringsfel. Om du fixar den så beror det på hur du vill jämföra, strlen så stämmer det uppenbarligen, om du bara vill jämföra pekarna till strängarna så stämmer det inte =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Får man fråga varför du inte gillar Dragonball? Det var ju den bästa delen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 om ni undra så har jag över 40 VHS Filmer och 79 DVD Filmer med bara anime så jag vill inte skriva upp alla filmer som jag har. Det finns de som har skrivit upp sina listor på http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=865 Men du skall ha eloge för att du gjorde en ansträngning att rekommendera det du tyckte var bra. Fast det är nog ganska onödigt att nämna de som du ogillar. Det kommer bara locka till bråk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg