2219 Skrivet februari 24, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2011 Om någon kunde ge lite respons på mina bildder så vore det jättesnällt, ritar vissa "freehand" och vissa ritar jag av bilder som jag gillar (inte kalkera) tack på förhand! :D www.omjagritar.blogg.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet februari 24, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2011 rent spontant så ser det väl bra ut. Men vissa av dina bilder tycker jag lider av "kantighet".. det är linjer som bryts av lite onaturligt, kindben och sånt.. Det är sånt som jag kan störa mig på i bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manda-Panda Skrivet mars 5, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2011 Du ritar skitfint D: vad färglägger du med? *nyfiken* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 6, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2011 Färglägger med "tusch pennor" från Letraset "Promarkers", dom är ganska dyra, men helt klart värt pengarna! Tack btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manda-Panda Skrivet april 13, 2011 Anmäl Share Skrivet april 13, 2011 Åh jag vill ha promarkers >.<' dom är så bra D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2011 yes, man blir lika överraskad varje gång över kvaliteten x3 Men om du gillar att rita så är det värt det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lika Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 Det är bra att du vet att du vill bli bättre! Gillar att du ritar hela bilder och inte bara ansikten eller skisser som jag gör. Jag vet inte hur mycket kritik du tål, men kan säga att jag gillar att du vågar rita händer och fötter! Det tog lång tid för mig att ens komma till att rita det. Annars så tänk på att ens människa axlar sitter lite högre upp i profil. För det ser lite ut som att armen börjar på bröstkorgens sida på dina bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet augusti 7, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2011 du ritar jätte fint!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg