Weremole Skrivet februari 17, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2011 Hej! Nämde i introduktionsposten att jag tecknade så jag ska nog lägga upp lite. Tecknar också serier. Den här heter "Barbarer!", är 18 sidor lång och kommer ut i min egen antologi "Served 3". Har ett DA-galleri här ifall någon vill kolla: http://weremole.deviantart.com/ 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Ohoohoo, ser bra ut må jag säga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Rätt snyggt. Jag tänker inte kommentera om några detaljer, mer än att säga det här: Den där kattjejen i första bilden håller sina ätpinnar på ett väldigt udda sett. (kanske inte den viktigaste detaljen att kommentera, men... ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weremole Skrivet februari 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Var utan researchmaterial när jag gjorde den så. Ätpinnar är trkixiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Ohoohoo, ser bra ut må jag säga! Jag instämmer med den citerade talaren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg