Exile Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 kaske inget med japan att göra men va rolig^^ http://www.kungpowmovie.com/cgi-bin/getVideo.pl?id=81880 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Kung Pow är asbra! Den är inte japansk men den är så jela rolig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Kung Pow suger röv :P Riktigt dålig humor, specielt dubbningskämtet som blir riktigt irriterande i längden. Det enda som är bra är ko-fighten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag tycker inte alls om filmen. Den gör narr på HK-filmer.. Visserligen känns den lite ironiskt rolig på endel ställen pmåste jag erkänna. Men det blir för mycket av det goda efter fem minuter. Höll på att spy när filmen var över. Usch, jag gillar inte komedier. De är så tillgjorda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag älskar kung-pow den är så skön så det är inte sant. Visst den skulle inte vart lika rolig alls om inte Master pain/Betty inte hade varit med. Och det gör itne saken värre att jag kan imitera Betty som ingen annan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag älskar kung-pow den är så skön så det är inte sant.Visst den skulle inte vart lika rolig alls om inte Master pain/Betty inte hade varit med. Och det gör itne saken värre att jag kan imitera Betty som ingen annan :) "Now I want to be called: Betty!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag gjorde en,den var väll lite rolig.I allafall med dubbningen=DÅLIG! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Jag såg den och önskar att jag inte gjort det... den är fasansfullt dåligt, instämmer Fjall Raven det ända bra i den är delar av ko fighten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Kung Pow är grym, det är faktiskt den enda filmen jag ahr sett som är så dplig så den blir bra. Solklart dvd köp :), jag o mina polare kan inte sluta garva när vi ser den filmen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Kung Pow är grym, det är faktiskt den enda filmen jag ahr sett som är så dplig så den blir bra. Solklart dvd köp :), jag o mina polare kan inte sluta garva när vi ser den filmen :) Samma här ;) Sitter och hoppas på en uppföljare dessutom :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Kung Pow är grym, det är faktiskt den enda filmen jag ahr sett som är så dplig så den blir bra. Solklart dvd köp :), jag o mina polare kan inte sluta garva när vi ser den filmen :) Samma här ;) Sitter och hoppas på en uppföljare dessutom :D Kung Pow 2 kommer 2006! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Så Kung Pow 2 kommer 2006! :O HÄRLIGT! Jag ska utan tvekan köpa den. Kung Pow är så sjukt bra. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Så Kung Pow 2 kommer 2006! :O HÄRLIGT! Jag ska utan tvekan köpa den. Kung Pow är så sjukt bra. :D den är så sjukt DÅLIG att den blir bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Den är ju bäst, fattar inte vart Steve Oedekerk får allt ifrån! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Den var ju helt orealistisk ju. Många av sakerna skulle inte gå att göra i verkligheten. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaminix Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Steve Oedekerk är underbar. :) Hans Thumb-serier är nog ännu bättre. :) Har filmen på DVD. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Kung pow äger. FÖrsta gången man såg den satt man ju o skrattade igenom hela filmen XD hoppas 2:an håller samma klass som 1:an :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg