ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 LoL :) Fy soujiro ;D AYA var iofs bra som fan också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mabui Ainokami Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Full Moon wo Sagashite är en av mina favvo-animes! Älskar serien och låtarna. Myco passar jättebra som rösten till Mitsuki! :) Det är en väldigt(!!) sorglig historia speciellt mot slutet. Men jag älskar slutet! Det är det bästa slut på anime som jag någonsin sett. Dessutom så är låtarna helt underbara! Love Chronicle är min favoritlåt fortfarande, även fast det var länge sen jag såg klart animen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Såg 4 avsnitt och la av, det är inte riktigt min anime grene, men gillar man musik/drama med lite fantasy inslag så är det säkert en toppen serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Jag kan inte vara så taskig mot en anime : ) Kollar minst 15-20 eps innan jag verkligen inser att det suger. (Fast det har inte hänt än ^^) *_* Den äger iaf väldigt hårt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Såg 4 avsnitt och la av, det är inte riktigt min anime grene, men gillar man musik/drama med lite fantasy inslag så är det säkert en toppen serie. Full Moon är en serie som kanske för vissa inte riktigt "börjar" förrän efter hälften av episoderna.. Många menar att det bara är en massa lek och introduceringar i början (alias fillers :P), så FMwS är verkligen ingen serie man ska lägga av med om man bara sett 4 avsnitt.. :) peace. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Anä, det är ju också en av de stora anledningarna, men sedan så kanske man ändå inte gillar sentimentala shôjo-serier så då finns det annat att se : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Själv hade jag otroligt svårt för huvudpersonens sångröst. Det är lite pinsamt när de har animéer om handlar om sångare, och så kan de inte ens sjunga vettigt. Samma problem i Pichi pichi Pitch. Det blir sånt glapp när röstläget tvärbyts bara för att hon håller i en mick. Storyn var det ingen vfel på, men animéversionen tror jag inte håller tätt i jämförelse med mangaoriginalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Det håller jag med om, men efter ett tag så accepterade jag det bara och då blev det rysningar hela serien igenom... : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 jag har nyligen börjat kolla på den :) den är riktigt mysig. det verkade vara ganska friskt med nära-på-spoilers så jag tror inte att jag kommer läsa igenom denna tråd. återkommer när jag sett klart på den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg