Sniper-2000 Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Jag har alltid undrat vad Anime/Manga serien "Lain" är för nåt!. De verkar handla om nån flicka som.... ja mer vet jag inte! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Lain är inte en manga. Orkar inte skriva vad den handlar om utan referar till www.justfuckinggoogleit.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 www.animenfo.com en annan sida man kan kolla innan man postar. zimeon: ser att du tagit efter mig ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Innan man dissar någon så kan man ju iafall tippsa om att den fullständiga titeln är "Serial Experiments: Lain"... Kort sagt är det en ganska mystisk cyber thriller... men det är inte en riktigt passade beskrivning, ännu bättre sagt är att den är sevärd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 www.animenfo.com en annan sida man kan kolla innan man postar. zimeon: ser att du tagit efter mig ;). Jag kan ju säga att du är långt från först med det. Kanske först på forumet men det är ju något helt annat. Sedan, Lain är skitskön!!! Jag såg serien första gången då jag inte sovit på 23h... jag såg den i streck då under ett mini Lan. Eller. Jag hade ett avbrott i mitten eftersom jag inte fick ner alla på en gång... *ser menande på krunaldo* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 ^^. Referande mer till att jag var först på forumet med att hänvisa till www.justfuckinggoogleit.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg