LunaticSis Skrivet januari 12, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2011 Kolla min andra tråd: http://www.anime.se/forum/topic/5576-uppdatering-av-utrensning-av-spel-manga-anime-filmer/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 12, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2011 Vad går båda GTO-volymerna på inklusive frakt till Göteborg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunaticSis Skrivet januari 12, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2011 Vad går båda GTO-volymerna på inklusive frakt till Göteborg? Det kostar 60kr + 45kr frakt (går efter postens tabell) så det blir sammanlagt 105kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet januari 13, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2011 Dears 2,3,4 Dom är inplastade med eller? Jag är hur som helst intresserad av Fate/stay night complete series (den är thinpack och inplastad) 250kr Black cat Artbox + 6 dvd hela serien ny och inplastad hela serien 250kr och DearS skivorna med om de är inplastade =) om allt dessa finns kvar kan jag skicka pengar när jag får lön den 20de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 13, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2011 Typiskt posten och deras priser :/ Du har PM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 14, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2011 Anlände idag för någon timme sedan, förvånansvärt snabbt! Tumme upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Semonthy Skrivet april 21, 2011 Anmäl Share Skrivet april 21, 2011 Jag vill gärna ha RahXephon, men äger redan volym 1 och 6 så är mest intresserad av samlingsboxen och volym 5, vill du deala eller ska jag köpa rasket och skänka mina dubletter? :D (Köper säkert mer när jag fått lön i maj, typ Angel Sanctuary-volymerna~ och Escaflowne) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animefreak Skrivet maj 15, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2013 Säljer du fortfarande saker?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunaticSis Skrivet maj 16, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2013 (redigerade) Säljer du fortfarande saker?? Yes men detta är min gamla tråd =D här har du den nya: http://www.anime.se/forum/topic/5576-uppdatering-av-utrensning-av-spel-manga-anime-filmer/ Redigerad maj 17, 2013 av Sceleris Då tycker jag vi låser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg