Yrat Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Vet ni något om de är nån som chattar på eran chatfunktion? Det brukar var alltid tomt där iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Jag har varit där ett antal gånger... Men jag hänger istället på irc kanalen #anime.se/forum på quakenet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Chatten på sidan har en ganska stor plats för förbättringar, så jag brukar också hänga på irc istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Fördelen med chatten här är att man inte behöver någon IRC-klient installerad. Det kommer jag nämligen aldrig orka befatta mig med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Jag är ofta inne på chatten, speciellt när min kompis Psychocaptain är inloggad på forumet. Ofta kommer fler folk dit efter ett tag, men det är sällan mer än fyra stycken där vilket är skönt då det är lättare att hålla en konversation när det inte är så många som snackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg