Sceleris Skrivet september 3, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2013 Åh, ballt, Manga Entertainment har lagt upp Irresponsible Captain Tylor, en rymdkomedi från 1993. Lite i stil med Majestic Prince, fast utan robotar. Jag kan rekommendera den! Eftersom Manga Entertainment inte brukar lägga till sina avsnitt i rätt ordning i sina spellistor – om de gör spellistor över huvud taget – så står Anime.se för spellistan. (Se även våra andra listor.) När jag ändå skriver: här är gästkoder till Crunchyroll.8Y9LFJ9WD4ANYSMKJZNX99CXPP6NEQKFP 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2013 Makoto Shinkais kortfilm Dareka no Manazashi går att se här. (Med engelsk text.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokorororo Skrivet oktober 1, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2013 Maria Holic verkar inte finnas kvar längre. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 1, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2013 Tack för korrektionen. I övrigt: Daisuki ska strömma Kill la Kill, förhoppningsvis också på Youtube. Och på Crunchyroll kan vi se Ace of the Diamond, Diabolik Lovers, Galilei Donna, Gingitsune, Golden Time, Miss Monochrome och Walkure Romanze. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokorororo Skrivet oktober 4, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2013 Crunchyroll kommer även att vissa Strike the Blood, Nagi no Asukara, Little Busters! ~Refrain~,Teekyu 3 och White Album 2. Chihayafuru och Hunter x Hunter (2011) kommer numera också kuna ses i Sverige, vilket man inte kunde göra innan (källa i länken ovan). 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2013 Och så ska de visa I couldn’t become a hero, so I reluctantly decided to get a job och Wanna be the Strongest in the World. Crunchyroll kommer även att vissa Strike the Blood, Nagi no Asukara, Little Busters! ~Refrain~,Teekyu 3 och White Album 2. Chihayafuru och Hunter x Hunter (2011) kommer numera också kuna ses i Sverige, vilket man inte kunde göra innan (källa i länken ovan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2013 De snygga sportpojkarna är tillbaka: Crunchyroll strömmar Kuroko's Basketball 2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2013 Och Log Horizon! Det känns som att andelarna som vi i Skandinavien inte får se blir färre och färre varje säsong! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 7, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 Och My Mental Choices are Completely Interfering with my School Romantic Comedy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 7, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 Och Arpeggio of Blue Steel! (3DCG med celshading, från studio Sanzigen.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 11, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2013 Höstsäsongens strömmar:Ace of the DiamondArpeggio of Blue SteelBottom Biting Bug 2Diabolic LoversGalilei DonnaGingitsune: Messenger Fox of the GodsGolden TimeHajime no Ippo: The FightingI couldn’t become a hero, so I reluctantly decided to get a job.KILL la KILLKuroko's Basketball 2Little Busters! RefrainLog HorizonMiss MonochromeMy Mental Choices are Completely Interfering with my School Romantic ComedyNagi no AsukaraSamurai FlamencoStrike the BloodTeekyu 3Valvrave the Liberator Second SeasonWalkure RomanzeWanna be the Strongest in the WorldWhite Album 2 Observera Samurai Flamenco och Valvrave 2. Jag trodde inte vi skulle få se dem här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 21, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Daisuki har börjat med sitt "extramaterial" på webbplatsens "Daisuki TV"-avdelning. Till att börja med har de några JAM Project-videor och lite kort prat med några Sword Art Online-personer. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 25, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2013 Crunchyroll? Eller Sakugaroll?! CR ska nämligen strömma Kyōsōgiga! Sen kan jag påminna om att Kill la Kill ska bli tillgängligt på CR för oss också, om en månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2014 Några vinterströmmar! HamatoraHozuki no ReitetsuMushi-shi OVAOnee-chan ga KitaRecently, My Sister is UnusualSaki - The NationalsSeitokai YakuindomoSoni-Ani SUPER SONICO THE ANIMATIONStrange+Sword Art Online EXTRA EDITIONThe Pilot's Love SongTonari no Seki-kun: The Master of Killing TimeWitch Craft WorksWooser's Hand-to-Mouth Life: Awakening Arc Fler kommer. Hoppas någon med lite större täckområde får tag på Space Dandy bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2014 Wake Up Girls, både filmen och serien (inte säker, men jag tror filmen är som en prolog), kommer på Crunchyroll, tillsammans med kortsamlarserien Z/X Ignition. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Fyra pass: http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=G7ZR6UL3YYC http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=93VL468FTHN http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=WUQ54R7Y95X http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=YZBV8UNGP8U 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 16, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 16, 2014 Fortsättning från statusuppdateringsdiskussion. Har precis skaffat gästpass där. Räcker det att logga in via VPN eller måste man skapa ett helt nytt konto via sagda VPN tro? För att få tillgång till det amerikanerna har tillgång till menar jag. Att de skiljer på regioner men tar lika betalt är ett minus för CR må jag säga. Vet du förresten om det är HELA GE999 eller bara de avsnitten som gavs ut på skiva i USA? Eller yrar jag nu? Inte CR:s fel, och inte direkt något de kan göra åt, tyvärr. När amerikanska bolag har licens för en anime men bara för engelsktalande marknaden men ändå vill licensera ut den åt andra bolag (ex. när Aniplex USA licenserar ut Monogatari åt Hulu, Daisuki och Crunchyroll) så är det ett nödvändigt ont att begränsa åtkomsten till de enda engelsktalande länder där licensen faktiskt gäller. De skulle väl förvisso kunna vägra ta in anime som de inte kan visa överallt, men då skulle en majoritet av allt de har försvinna. Och det låter administrativt komplicerat att fixa variabla priser. (Och man kan ju också se det som att Naruto är det viktigaste på sajten och att det är ett skäl till samma prisnivå överallt.) I vilket fall, du kan så vitt jag vet använda ditt vanliga konto via VPN. Unblock-Us ska visst fungera. Angående vilka avsnitt som finns där så ska det vara alla 113. S'more gav ut 76, tror jag. (I något slags värdelös utgåva som alla hatade.) Jag upptäckte också att serien finns på Amazon.com, alla avsnitt, som på CR. Även om det inte står nåt så vet jag inte om det är några regionsbegränsningar, och köper man säsongsvis så går det loss på 800 spänn, men det är åtminstone pay-to-download. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2014 Har fyra stycken gäst-pass som samtliga gäller 48 timmar om någon vill ha, sorterat efter utgångsdatum (så ta de äldsta koderna först!) - Sep 7: http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=D7VAU6V6AAD - Sep 12: http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=94EMVE43WMN - Okt 7: http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=VSMJG49FKL7 - Nov 7: http://www.crunchyroll.com/guest_pass?code=93GJTG53993 Om du tar någon, gör ett inlägg eller något så att eventuella andra intressenter vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 31, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2014 Äsch då. Såg det först nu, men för fyra dagar sedan: Get ready for a marathon, because we've got some titles that are unfortunately going back into the depths of the anime vault. The following titles will be available on Crunchyroll until the end of this month, Sunday, August 31 at midnight Pacific Time: Gosick Fortune Arterial Melancholy of Haruhi Suzumiya 1 & 2 The Melancholy of Haruhi-chan Suzumiya Nyoron Churuya-san Good Luck! Ninomiya-kun Kiddy GiRL-AND Lucky Star Maburaho Venus to Mamoru! Seitokai No Ichizon - Student Councils Discretion My Ordinary Life Omamori Himari Uraboku The Mystic Archives of Dantalian Otogi-Soushi (Manga 2.5) Aja, om man ändå postar kan man väl dumpa några gästpass. 1 november 3 oktober 3 september Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet augusti 31, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2014 vaa, hur kan dem sluta ha nichijou och en hel del andra där som är rätt populära, som lucky star. o.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 31, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2014 Det kan vara att Crunchyroll bara köpte rättigheterna att ha serierna fram till nu, men förmodligen är det japanerna som sagt stopp. En del tänker att det kan ha påverkats av att vissa av serierna kommer att ges ut (igen) i USA på DVD/BD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 1, 2014 Anmäl Share Skrivet september 1, 2014 Har sett 3/4 av nichijou och kommer inte kunna se resten. Som crunchyroll också skrev så är det synd att det kommer bara några dagar innan serierna tas bort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 1, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2015 Några gästpass 30 juni https://www.crunchyroll.com/acct/?action=guestpass&code=WJZ9QJPG53J 30 juli https://www.crunchyroll.com/acct/?action=guestpass&code=XGPUZQDAFRR 29 augusti https://www.crunchyroll.com/acct/?action=guestpass&code=WTCCPQHBMYG 31 december https://www.crunchyroll.com/acct/?action=guestpass&code=TMNG3MEL9PX 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 13, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2015 Stekeblad skriver i statusuppdatering: Så nu har FMA Brotherhood plockats ner från YouTube för upphovsrättsbrott, efter 4 år. Trodde det var lagligt upplagt då forumets youtubekanal länkade dit och det fanns svensk textning... Trist! Det var lagligt. Det var italienska Panini Group som hade köpt in och lagt upp. Men vad hände? Jag hittar en artikel från 2009 som menar att dotterbolaget Panini Video slutade med animeutgivning pga piratkopiering, och sökte efter företag som ville köpa licenserna till FMA Brotherhood samt Naruto-filmerna. Italienska Dynit, som ligger bakom bortplockningen, köpte åtminstone hemvideolicensen och började ge ut serien 2011. Kanske lämnade de streaminglicensen hos Panini och väntade tills mer nyligt med att köpa den, eller så märkte de först senare att Panini faktiskt glömt ta bort sina uppladdningar. Fast, vem vet, Panini har andra, utländska dotterbolag, och kanske äger de de europiska rättigheterna till att strömma FMA Brotherhood, och då kanske de kan komma tillbaka. Men det tror jag inte, de är nog borta för gott nu. Så jag är glad att jag sparade ner den svenska textningen. Om så bara för att det är så chockerande när vem-det-nu-var kallar General Armstrong för "jävla fitta". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobayashi Skrivet december 14, 2015 Anmäl Share Skrivet december 14, 2015 Hej!Jag ursäktar mig ifall jag missat ngt i denna tråd då jag är lite ny och bara skummade alla länkar.Den sidan jag brukar använda för streaming som har haft nästan allt jag velat se, med engelska subs, är [piratsajt].Eller är detta en tråd dedicerad till crunchyroll? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg