Exxus Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Maria sama ga Miteru fint lågmält drama som utspelas i skolmiljö rekommenderas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 såg för några dagar sedan klart Maria-sama ga Miteru och nu har man sett klart uppföljaren Maria-sama ga Miteru Spring Detta var allt som allt en av de bästa serier jag sett hittintills, med en känsla och animation som jag tyckte var väldigt bra. Helt klart en anime som jag rekommenderar för er som gillar drama :) Nu får man bara sitta och vänta tills dem ska börja släppa lite ova i slutet på november B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Såg klart Maria-sama ga Miteru i förrgår och Maria-sama ga Miteru Spring igår. Gillar verkligen den här underbara serien, och även om jag var lite emot animationsstilen i början så gillade man den verkligen i slutet med alla vackra porträttiseringar, och miljöerna blir så levande när dom gjorts för att likna verkligheten. Dom sista avsnitten var lite sorgliga men så avslutandes den med ett fint slut. (: Meeeen vem var det som påstod att det här var en yuri anime, ingen girl on girl action alls ju! :< Det är snarare starka vänskapsband mellan tjejer på en flickskola. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg