Suteki Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Hej! Tycker ni jag ska köpa Vision of Escaflowne (hela serien) för 350:-? Är den bra? Hur många avsnitt är det sammanlagt? Jag har aldrig sett en hel serie förut förutom Naruto. Jag har hört att den är bra "nybörjaranime". Kan jag få en intruktion om vad den handlar om i stora drag, det skulle vara bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Den ligger på 26 avsnitt, och att du kan köpa hela för 350:- låter en aning skumt. Är du säker på att den inte är en Bootleg version?. På riktiga brukar en 26 avsnitts serie ligga på en 6-8 DVDs medans en bootleg ligger på 3-4 samt har Reg 0. Är faktiskt bra som nybörjaranime, den innehåller det mesta som tex Action, Fantasy, Komedi, Kärlek, Robotar, Äventyr m.m. I riktigt Stora drag handlar serien om en Tjej som heter Hitomi. Hon lever ett helt vanligt liv tills hon blir indragen i en mystiskt värld som är nära ett stort krig. Man följer sedan Hitomi igenom serien tillsammas med hennes kompanioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suteki Skrivet augusti 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Jo, Den är på 3 skivor och är region 0, så det måste vara "bootleg" versionen. Är det sämre kvalitet på dom, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Det är någon som pirat kopierat dem och säljer och det är olagligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 "Varför du inte ska köpa piratutgåvor" - och en massa annat nyttigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg