Saya Skrivet december 9, 2010 Anmäl Share Skrivet december 9, 2010 Efter ett antal flyttar har många av mina dekorationer börjat bli slitna så jag vill gärna förnya samlingen. Att lista serier jag gillar respektive ogillar vore för tidsödande så visa det du har. Inga miniaffischer som har vikts åtta gånger för att platsa i ett DVD-fodral. Inget hemmagjort material såvida det inte är av särdeles bra kvalitet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 9, 2010 Anmäl Share Skrivet december 9, 2010 Wallscrolls: Lain och Ruri Posters (storlek B2, inga är vikta eller har hål i hörnen): Ramuiro, Kiss x400, Quilt Crisis core, Star Ocean 4 Heroes of Mana, Lost Odyssey Sen tror jag att jag har den här Zeon-flaggan liggandes någonstans Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2010 Lain och Zeon ser bra ut. Hör av dig med vad du vill ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 9, 2010 Anmäl Share Skrivet december 9, 2010 Hur låter 150 för Lain och 100 för Zeon? (Om jag nu hittar Zeon) Fler B2-posters: Dubbelsidig Melty Blood KOF, FF Anniversary French Kiss, BeForU Raiden IV, Under Defeat (storlek B3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2010 Hur låter 150 för Lain och 100 för Zeon? (Om jag nu hittar Zeon) Det låter OK. Som fan av Type-Moon får jag passa på Melty Blood också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 10, 2010 Anmäl Share Skrivet december 10, 2010 Ska fundera på vad jag vill ha för Melty Blood och se om jag hittar Zeon-flaggan. Återkommer i helgen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 11, 2010 Anmäl Share Skrivet december 11, 2010 Lika bra att posta så många som möjligt när jag ändå håller på. Har inte heller så många tuber att skicka i, så ju fler någon köper, desto bättre. Några till (några kommer igen eftersom de ligger på samma uppslag): Pop'n Music 11 Metal Slug, KOF Shooting Love, Lost Odyssey Watarirouka - Rouka wa Hashiruna, Seishun no Flag Arcana Heart, Star Ocean 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 11, 2010 Anmäl Share Skrivet december 11, 2010 Tror väl knappast att dessa är intressanta men ändå: Danzai no hana Kokoro no ato, every struggle Doberman, Platinum Smile BeForU III, Yohanabi Hitomi no Kotae, Strike Party Red Rocket Rising, Red Rocket Rising Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 12, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2010 Nja, inget för min del där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet december 17, 2010 Anmäl Share Skrivet december 17, 2010 http://www.fantasybutiken.com/ Börjar få in ett allt större parti med Wallscrolls, ville bara få det nämnt =) jag ska köpa några nästa månad om du ska vänta tills jag fått hem mina så kan jag i sådant fall säga lite hur kvalitén är.. jag har köpt en innan men ej i Deluxe form.. men den jag har är rätt okej! Bild Tagen med min Iphone ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet januari 13, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2011 http://img204.imageshack.us/i/202631294682290.jpg/ http://img521.imageshack.us/i/738501294682235.jpg/ Mina två nya Wallscrolls ifrån Fantasybutiken, Deluxe modeller Vanliga Wallscrolls är tunnare och lättare att ta sönder, medans Deluxe är med stabila nån typ av textil film som trycken är satta på. Det är infon jag har om Wallscrollsen ifrån Fantasybutiken =) dom har ett vettigt antal i utbuden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg