Supreme Skrivet december 4, 2010 Anmäl Share Skrivet december 4, 2010 Ska helst vara komplett annars minst 50% färdig av serien. Köper även artbooks och liknande fan böcker av diverse manga/anime. Engelskt text ett måste på manga serierna. Om intresse finns så har jag Solanin att byta/sälja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 5, 2010 Anmäl Share Skrivet december 5, 2010 Tsubasa Reservoir Chronicle 1-16 finnes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet december 5, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2010 Tsubasa Reservoir Chronicle 1-16 finnes. Okok PM:at dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 6, 2010 Anmäl Share Skrivet december 6, 2010 Ai Yori Aoshi 1-17, Azumanga Daioh 1-4 (ADV Manga)och Seven of Seven 1-3 har jag om det skulle vara intressanta. Alla kompletta, på engelska och i bra skick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet december 7, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2010 Ai Yori Aoshi 1-17, Azumanga Daioh 1-4 (ADV Manga)och Seven of Seven 1-3 har jag om det skulle vara intressanta. Alla kompletta, på engelska och i bra skick. PM:ar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asteriê Skrivet december 19, 2010 Anmäl Share Skrivet december 19, 2010 Death Note komplett serie säljes! På engelska så klart, med original omslagen. Finns en bild på böckerna i min tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumii-Chan Skrivet januari 14, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2011 Komplett Kannazuki no Miko 1-2 Cardcaptor Sakura 2 1-6 Rozen Maiden 1-8 Kagihime Eternal Alice Rondo 1-4 Andra Air Gear 1-4 Ouran High School Host club 1-14 Shakugan no Shana 1-3 XXXHolic 1-4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girsej Skrivet mars 5, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2011 Jag har en massa kompletta och inkompletta serier som jag säljer, se min tråd: http://www.anime.se/forum/index.php?/topic/5539-saljes-en-hel-dros-manga/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danjel Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Hellsing Volym 1-7 (Engelsk översättning) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg