Volbla Skrivet september 25, 2011 Anmäl Share Skrivet september 25, 2011 Varför registrerade jag mig på sidan samtidigt? We have great news! About you, Volbla: Your personality: Really great How bad girls want you: So bad Your profile, as of 8 milliseconds ago: Approved! Check out our matching system. It's a no pressure, massive game of question and answer with millions of people at once. The more you answer, the better your matches will be! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heltgalen Skrivet januari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2012 jag är INTP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2012 Hehu, vad nördigt: ett rollspelstest. Frågor som ska avgöra dina "stats" i Advanced Dungeons & Dragons-regelsystemet. Your stats are: STR:9 INT:17 WIS:13 DEX:9 CON:12 CHR:9 Wikipedia: "An ability score is a natural number, with a value of 10 or 11 representing average human ability." D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 5, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2012 Your stats are: STR:5 INT:17 WIS:14 DEX:14 CON:9 CHR:10 Offtopic: Har aldrig spelat Dungeons and Dragons, vill göra det någon gång dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 5, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2012 Your stats are: STR:9 INT:17 WIS:11 DEX:6 CON:10 CHR:7 Strength measures your character's muscle and physical power. Dexterity measures hand-eye coordination, agility, reflexes and balance. Constitution represents your character's health and stamina. Intelligence determines how well your character learns and reasons. [...] An animal has an intelligence score of 1 or 2. A creature of humanlike intelligence has a score of at least 3. Wisdom describes a charater's willpower, common sense, perception and intuition. While intelligence represents one's ability to analyze information, wisdom represents being in tune with and aware of one's surroundings. An "absentminded professor" has low wisdom and high intelligence. A simpleton (low intelligence) might still have great insight (high wisdom). Charisma measures a character's force of personality, persuasiveness, personal magnetism, ability to lead and physical attractiveness. This ability represents actual strength of personality, not merely how one is perceived by others in a social setting. För en vanlig människa ska förmågorna gå mellan 3 och 18, med ett snitt på 10-11. Bara som extra bonus för vad som kan hända till följd av t ex gift eller sjukdomar: A character with strength 0 falls to the ground and is helpless. A character with dexterity 0 is paralyzed. A character with constitution 0 is dead. A character with intelligence, wisdom or charisma 0 i unconscious. Red: Jag vet inte skillnad på 1 och 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 5, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2012 Your stats are: STR:13 INT:16 WIS:16 DEX:9 CON:12 CHR:6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 7, 2012 Anmäl Share Skrivet november 7, 2012 STR:5INT:17 WIS:10 DEX:6 CON:4 CHR:11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet november 7, 2012 Anmäl Share Skrivet november 7, 2012 STR:11INT:12 WIS:14 DEX:9 CON:6 CHR:8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2013 Personlighetsstörningstestdags! Åhå, under genomsnittet på det mesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet mars 29, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Personlighetsstörningstestdags!Märkligt test. Jag fick högst (typ 58%) på Schizotypal Personality Disorder - individual is uncomfortable in close relationships, has thought or perceptual distortions, and peculiarities of behavior; preoccupied with seeing themselves and/or the world as strange/odd. Vilket var märkligt, för det var inte det jag svarat. Tappade jag bort mig och svarade nej där jag menade ja och tvärtom. Frågorna om jag var underlig var ju bara för att precis hela omvärlden säger det om mig, så vad ska jag tro? Jag är inte precis Svenssons medelnisse… :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 eftersom jag missat.. samt swoop da woop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SL68 Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Gillar inte sådana här tester som berättar för en hur man är. Jag vet väl själv hur jag är liksom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Prövade mig precis igenom Scellans första länk där och hamnade på ISTJ, ganska kul hur vissa saker känns på pricken :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Så kan det gå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Gillar inte sådana här tester som berättar för en hur man är. Jag vet väl själv hur jag är liksom. Jag tycker sånt är kul att jämföra med hur en dator tycker att jag är :) Och bara frågorna i sig kan vara något att fundera över. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Paranoid |||||||||||||||||||| 90% 50% Schizoid |||||||||||||||||||| 90% 40% Schizotypal |||||||||| 34% 56% Antisocial |||||||||||| 50% 46% Borderline |||||||||||||| 58% 45% Histrionic || 10% 35% Narcissistic |||| 18% 40% Avoidant |||||||||| 34% 48% Dependent || 10% 44% Obsessive-Compulsive |||||||||||||||||| 74% 45% Ehmm...Läskigt nog så stämmer det rätt så bra in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 5, 2013 Anmäl Share Skrivet april 5, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 6, 2013 Anmäl Share Skrivet april 6, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 3, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Gjorde om Political Compass-testet, gjort senast 2007. Visar både 2007 (svagt synligt) och 2013 (starkt synligt): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Jag är lite längre upp och lite längre åt högre än dig, Sceleris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Hmm, jag kom rätt nära Gandhi. Hur ska man tolka det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Jag har typ noll intresse av politik, men tydligen lutar jag ner åt vänster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Jag har sedan en viss politisk incident blivit mer radikal. Jag avskyr väldigt, väldigt mycket vissa åsikter. Det placerar mig uppenbarligen längt vänster/nere: http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=-6.62&soc=-5.59 (orkar inte ladda upp bilden här så att den kan visas). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 Jag har sedan en viss politisk incident blivit mer radikal. Får man fråga vilken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg