Sceleris Skrivet januari 30, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Åh, häftigt! Serien blev kanske inte den höjdare vi hade hoppats på, men en film kan ju fortfarande bli underhållande nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 6, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2012 [23:40:53] < hampe> såg ni att de öppnat hemsidan för stardriverfilmen? [23:41:32] <&Sceleris> :OOOO [23:41:36] <&Sceleris> Nej! [23:42:03] < hampe> http://www.stardriver-movie.net/ [23:42:16] < hampe> 9:e februari! Recap borde det inte vara tal om, då skulle de ha släppt den långt innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2012 Trailer på filmens webbsajt nu. Visar inte något intressant. (Youtube-länk, för den på filmsajten funkade inte för mig.) Vettetusan om det blir någon recap eller inte, typ det vanliga med "en film med material från TV-serien, en film med nytt". Serien ska sändas på TV i repris från oktober. Först tänkte jag att det var något slags förberedelse inför filmen ifall filmen är en uppföljare från första sekunden, men om de visar ett per vecka hinner de bara visa 15 avsnitt. Då stämmer det nog vad MyAnimeList skrev, att det blir en recap med nytecknad uppföljare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 22, 2012 Anmäl Share Skrivet september 22, 2012 Av serien av klippet att döma tycker jag det såg ut att innehållet hörde hemma någonstans i mitten av serien. Jag tror inte det rör sig om en uppföljare, tror mer antingen att det är ett extra äventyr mitt i tv-serien eller att det är nytt slut från en viss punkt i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2012 Hm, jag undrar, jag. Anime News Network skriver att webbsajten "will also have an all-new segment about their lives after the story of the television series". Då borde ju inte filmen vara ett "midquel" ("mellanföljare"). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 30, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2012 Ny trailer på officiella hemsidan. De verkar ta striden till storstan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2013 "New animation part was ONLY 10~15min I think. The total amount:2.5hour New animation:15min(IMO)" skriver @honnyaku_blog. Så det är verkligen nästan bara recap. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg