waha Skrivet september 29, 2010 Anmäl Share Skrivet september 29, 2010 Håller på att rensa hyllorna hemma inför en utlandsflytt så hela anime samlingen får ryka. Foton kan anordnas om så önskas. Börjar med diverse anime på DVD. All anime är original R1 utgåvor och i gott skick. Boxar i kartong kan ha lite små skråmor på utsidan. Kompletta serier (100kr styck): Ranma Season 1 Sakura Wars TV To Heart OVAs (50kr styck): Idol Project Photon Sakura Wars OVA 1 & 2 &3 Enstaka DVDs: (20kr styck) Ceres: Celestial Legend (Ayashii no Ceres) Vol. 1-6 (80kr för alla 6) Gatekeepers Vol. 1 Ghost in the Shell Escaflowne Movie Hyper Police Vol. 1 Love Hina Christmas Special Noir Vol. 1 med box Sorcerous Stabber Orphen Vol. 1 This Ugly Yet Beautiful World Vol. 1 med box Twelve Kingdoms Vol. 1 Vampire Princess Miyu TV vol. 1 X Vol. 1 Har diverse figurer också. Alla är original och köpta direkt från Japan (HLJ, Hobby Search, och AmiAmi). Original kartonger finns till alla. Vita - Alter ver 200kr Enterbrain Halloween Girl 150kr Hoshino Ruri Frill Style Ver 150kr Utawarerumono - Aruruu 150kr Spice & Wolf - Holo - Cospa ver 150kr Little Busters - Komari Kamikita 150kr To Heart 2 - Manaka - School swimsuit ver 150kr To Heart 2 - Manaka 150kr To Heart 2 - Harumi 150kr Shana - Guren no Sensei ver 150kr Shana - Candy bikini ver 150kr Da Capo - Kotori Shirakawa 150kr Da Capo - Kotori Shirakawa 150kr Higurashi - Shion 100kr Demonbane - Al Azif 75kr Demonbane - Elsa 75kr Bodypillows (Aldrig använda, har endast hängt på väggar som dekoration): Little Busters - Komari Kamikita 150kr Hoshiful - Kotone 150kr (Design av Akane Makes Revolution) Har diverse andra anime saker som kommer att läggas upp de närmaste veckorna när jag går igenom alla kartongerna. Allt kan skickas med Posten/Schenker/DHL enligt deras pristabeller, eller hämtas i Uppsala. Betalning via Paypal, Payson, Swedbank, eller kontant. Rabatter kan ges vi köp av flera saker. :) Kan enklast nås via email, richard.olsson (a) gmail (dot) com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waha Skrivet oktober 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2010 Har lagt till resten av figurerna, samt diverse andra saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet februari 15, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2012 Finns det fortfarande något kvar eller är allt sålt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet februari 15, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2012 Beroende på hur man ser det finns det mycket kvar, eller inget kvar. Min käre vän har flyttat till Storbritannien och har överlåtit det mesta av hans saker till mig (det han inte fick sålt). Men säg vad du är intresserad av kan jag kolla ifall jag har det i inventariet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet februari 17, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2012 Ceres: Celestial Legend (Ayashii no Ceres) Vol. 1-6 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet februari 17, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2012 Ajdå :/ Den var visst redan såld om jag minns rätt, eller så hade han tappat bort en eller två volymer av den. Så tyvärr finns den inte kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet februari 18, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2012 okej då vet jag tack ändå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KonnoChi Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Det råka inte finnas några figurer kvar? ^^'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet februari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2012 Jorå, beroende på vilken du vill ha så kan jag självklart kolla upp det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KonnoChi Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Utawarerumono - Aruruu Higurashi - Shion Little Busters - Komari Kamikita Dessa skulle jag vilja veta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tania Skrivet mars 18, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2012 Några bilder på figurerna vore gulligt, Linkerna leder till figure database på mfc. Och inte till själva figuren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 18, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2012 Vore lite trevligt på en bild på Al azif om hon finns kvar ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Självklart kan jag fota figurerna (dock när de är i själva förpackningen), om du verkligen vill ha bilderna, säg till så ska jag fixa det snarast möjligast. Men här är myfigurecollection länkarna till de figurer som finns kvar: Vita - Alter verhttp://myfigurecollection.net/item/58_mahou_shoujo_lyrical_nanoha_strikers_vita_1_7_alte Demonbane - Al Azif och Elsa http://myfigurecollection.net/item/584_demonbane_al_azif_1_10_solid_theater http://myfigurecollection.net/item/1530_demonbane_elsa_1_10_solid_theater ToHeart2 - Manaka Komaki http://myfigurecollection.net/item/5067_to_heart_2_komaki_manaka_1_10_school_swimsuit_ver_ Da Capo Second Season - Shirakawa Kotori http://myfigurecollection.net/item/1556_d_c_s_s_da_capo_second_season_shirakawa_kotori_1_7 Ruri Hoshino http://myfigurecolle...4_leaves_legend @ Najica: Om du är intresserad av Al Azif kan jag ge dig både Al Azif och Elsa för 160 fraktat och klart, eller 120 om du istället vill hämta upp dem i Stockholm. Om du inte är nöjd med priset får du gärna komma med ett motpris :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Om det där var alla figurer som var kvar så var ju det synd. :( Var klart intressead av Shana och Horo från Spice & Wolf men de är borta då antar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Tyvärr är de båda borta. Det som står på listan är det som är kvar. Samt några artbooks och dakimakura och wallscrolls. Som finns på denna länk: https://www.dropbox.com/gallery/15895469/1/Dakimakura?h=40cf80 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Vore trevligt med riktiga bilder yeh :3 Och får lov att tänka lite på det, väldigt frestande dock ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet mars 19, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2012 Självklart, bilderna finns i föregående länk (hoppas bara att allting går smidigt nu bara). Ska försöka fixa bilder på resterande figurer ifall någon är intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg