Elwin_Baltia Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Jag säljer ett oöppnat pannband för 50:-. Det står "Konjou", vilket betyder viljestyrka. Frakt och emblage tillkommer med 11:- [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 oh :D jag är lite intreserad :) psst, det händer inte varje dag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet augusti 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 :) Du kan lägga till mig på MSN så kan vi tala vidare om saken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Även jag kan påpekar att jag är intresserad. Skulle vara stentufft att träna i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hajm00 Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Jag kan tänkas köpa den men måste få bild på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 jag skulle gissa på att den redan är såld om man ser på datumet inlägget/tråden gjordes... ... ... nästan 2 år sedan alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Jag har det hemma. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg