Inukage Skrivet september 26, 2010 Anmäl Share Skrivet september 26, 2010 Här har ni en som har en sjukt stor soffa bra TV och massvis med Anime nedtanktat, jag tänkte höra om det fanns några i skaraborgsregionen (typ: Falköping, Mariestad, Hjo, Karlsborg, Töreboda, Skövde, Skara, Vara, Lidköping) som skulle vara intresserade av att samlas och titta på lite japansk underhållning nån kväll då och då. Jag arbetar som väktare och bor själv i en tvåa i skövde och det vore riktigt roligt att lära känna lite folk med liknande intressen i regionen. Hör gärna av er om det låter intressant =) P.S Jag kollar verkligen på all Anime jag kommer över och har tid att titta på så spellistan fixar vi på nått demokratiskt vis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 26, 2010 Anmäl Share Skrivet september 26, 2010 Wow, det är inte ofta det dyker upp nya ansikten med en framåtanda som din, inte minst folk som är öppna för att se allt möjligt! Hoppas du stannar kvar på forumet >:3 Tråkigt nog bor jag inte i skaraborgstrakterna, men lycka till i vilket fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inukage Skrivet september 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2010 Tack för kommentaren =) Jag har kollat Anime rätt länge och när man får abstinens så svävar jag gärna ut från vad jag normalt tittar på och jag får lov att säga att det är sällan jag inte fastnar för något. Tyvärr är wolf's rain den enda serien jag köpt, men den är å andra sidan läskigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg