Sophia Skrivet oktober 22, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2010 Jag sitter på en ba uppkoppling och kör Firefox som webläsare. T.ex så laddas denna sida (anime.se) nästan direkt efter att man går in på den. För övrigt verkar sidan inte ens laddas nu. Den jobbar i en halv minut och sen bara står still med en vit sida :/ Hm.. Har du forfarande problem? Kanske är det en nät-svacka som "Klibbnisse" sa? Vi har inte fått in andra klagomål, å andra sidan kanske de som har problem snabbt drar från butiken, typ thanks but no thanks. Hehe, verkar fungera för de flesta i allafall vilket är en tröst (för oss)! De e svårt det här när man vill få till det grafiskt och inte kompromissa för hårt på upplösningen. Har själv haft superproblem med amiami den senaste veckan vilket är störigt (so I know the feeling), är det bara jag som knappt kommer in där? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara-Klarna Skrivet juli 26, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2011 Hm, Klarna ska gå bra sålänge man inte har betalningsanmärkning. Gäller faktura och avbetalning. Men jag håller med om att kortbetalning är mest bekvämt, fast vi rekommenderar alltid faktura eller postförskott för pre-orders, just för att som du säger "pengar och varor byter ägare samtidigt", med faktura går vi steget längre och man betalar efter att man fått hem sin beställning. Tror att det är viktigt för många svenskar att inte behöva betala i förväg, det är ju fortfarande otroligt många som inte vågar handla från utländska butiker, lämna kortuppgifter och importera själva (fler än vi trodde har vi snabbt märkt!). ..Eller vad tror ni, alla? Själv har jag flera år shoppat regelbundet genom Ebay och aldrig haft problem med Paypal. Har det varit problem så har det varit p g a själva säljarna.. Hej allesammans! Jag vill bara berätta lite om hur det fungerar med köp genom Klarna, vi ställer inga krav på varken fast inkomst, att man inte har betalningsanmärkningar osv. Vi gör en helhetsbedömning vid varje köptillfälle och ingen enskild faktor är direkt avgörande. Om ni har fler frågor kring Klarnas tjänster eller kreditbedömningen så får ni gärna mejla mig på sara.s@klarna.com! Mvh, Sara Kvalitetsansvarig, Klarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.