Dread Skrivet september 24, 2010 Anmäl Share Skrivet september 24, 2010 Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 24, 2010 Anmäl Share Skrivet september 24, 2010 Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först. http://www.anime.se/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=members -> Godkännande av vänner -> Aktiverad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 24, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2010 Där ser man, då var det en auto-aktiverad feature som går att stänga av ^^ Nu ska jag återgå till att spamma Boda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg