bodda Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Måste man se Gundam Wing innan man ser Gundam Seed? Eller tvärtom? Eller hur är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Gundam har i stort sett bara fristående uppföljare. Gundam Seed kan du se när som helst. Den har ingen direkt koppling till Wing, förutom just dessa Gundams. Gundam Seed är förövrigt en mkt bra serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Bara? majoriteten är trots allt i samma universum. Mobile Suit Gundam 8th MS Team War in the Pocket Stardust Memory Mobile Suit Z Gundam Mobile Suit Gundam ZZ Char's Counterattack (Movie) Gundam F91 (Movie) Mobile Suit Victory Gundam Turn A Gundam or can be considered a sequel to these, but you don't have to watch it directly afterwards. The following are alternate universes and can be watched independently: Gundam X Gundam Wing Gundam SEED G Gundam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 0k, det var mer än jag visste. Ska jag vara ärlig så är jag inte spec insatt i Gundam serierna. Vet dock att Wing och Seed inte har ngt med varandra att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Ingen av Gundam serierna är väll kopplade till varandra?. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Ingen av Gundam serierna är väll kopplade till varandra?. Jodå de som jag listade under samma unversium är linkade till varandra mer eller mindre. t.ex. har vi gundam Z och gundam ZZ :) som är upföljare på den andra ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Ok har bara sett Gundam Wing och lite av Seed hittils tack för att du sa det!.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Inga problem men nästa gång kolla var de andra har skrivit... Jag hade redan postat en lista där uppe med alla som hängde samman :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 All Gundam som utspelar sig i Universal Century ska ses i en speciell ordning. Wing och SEED tillhör dock inte UC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg