K-chan Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Vet någon var man kan få tag på Conan-animen?Helst med japanskt tal o engelsk textning... Förutom att den är fullt till salu i Japan... mig veterligen ingenstans. Vi har visat den femte långfilmen på några animévisningar, men det var textat på svenska, så det kanske inte duger. Yay! :D Finns det till salu nånstans? ^^' Troligen inte va...? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Öh. Du läste inte mitt inlägg, va? För du ville väl helst ha engelsk textning med japanskt tal? Bah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Den säljs på Axelmusic.com. (Länk) I USA fick den heta Case Closed av någon anledning. Shinichi Kudo verkar tydligen också fått byta namn till Jimmy Kudo. Hm. Enligt Krikke ska det finnas en version där namnen är rätt, eller har jag fel Krikke? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Den säljs på Axelmusic.com. (Länk) I USA fick den heta Case Closed av någon anledning. Shinichi Kudo verkar tydligen också fått byta namn till Jimmy Kudo. Hm. Enligt Krikke ska det finnas en version där namnen är rätt, eller har jag fel Krikke? Ja, om jag nu inte har drömt ihop allt... u.u Men jag får väl ta och nöja mig med Case closed... ^^' Kanske det står "Shinichi" osv om det är japanskt tal? u.u Vad vet jag? u.u Men jag skulle inte tro det... u.u Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg