zimeon Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Många stavfel i Vol 8 Stavfel eller korrfel? Hur många böcker kommer komma ut? Lika många som i Japan (om inte Egmont avbryter utgivningen av någon anledning). Böckerna är exakt lika många sidor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Stavfel eller korrfel? Korrfel skulle jag tro, många extra bokstäver och så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 I conan så hänger typ det mesta inte ihop. t.ex i bok nr 7 så är det där med pianot. Men det hänger ju inte ihop med handlingen. Han ska ju hitta motgiftet men alla mord hänger ju inte alls ihop med det. Det är ganska kul :D Jag kanske tänker fel men jag vet inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Åt vilket håll läser man Conan? Jag irriterar mig på att man läser Ranma½ som man gör i Sverige, är det samma med Conan? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Åt vilket håll läser man Conan?Jag irriterar mig på att man läser Ranma½ som man gör i Sverige, är det samma med Conan? :S Nepp, man läser Conan på det rätta sättet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Åt vilket håll läser man Conan?Jag irriterar mig på att man läser Ranma½ som man gör i Sverige, är det samma med Conan? :S Nepp, man läser Conan på det rätta sättet ;) Bra! :D Och billig är den ju också, bara 50 kr/bok! :D Det säljs inte någon manga på ica eller konsum här, bara Ranma½ på Statoil.. Men den här kanske är värd att beställa...? Eller...? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Åt vilket håll läser man Conan?Jag irriterar mig på att man läser Ranma½ som man gör i Sverige, är det samma med Conan? :S Nepp, man läser Conan på det rätta sättet ;) Bra! :D Och billig är den ju också, bara 50 kr/bok! :D Det säljs inte någon manga på ica eller konsum här, bara Ranma½ på Statoil.. Men den här kanske är värd att beställa...? Eller...? :) Jag tycker den är helt klart läsvärd, den passar min smak alldeles perfekt :) Beställ den isånnafall härifrån: http://www.adlibris.se (sök på mästerdetektiven conan, duh) Mucho billigare ;) Men beställ fler åt gången, då slipper du pröjsa frakten en massa extra gånger.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Åt vilket håll läser man Conan?Jag irriterar mig på att man läser Ranma½ som man gör i Sverige, är det samma med Conan? :S Nepp, man läser Conan på det rätta sättet ;) Bra! :D Och billig är den ju också, bara 50 kr/bok! :D Det säljs inte någon manga på ica eller konsum här, bara Ranma½ på Statoil.. Men den här kanske är värd att beställa...? Eller...? :) Jag tycker den är helt klart läsvärd, den passar min smak alldeles perfekt :) Beställ den isånnafall härifrån: http://www.adlibris.se (sök på mästerdetektiven conan, duh) Mucho billigare ;) Men beställ fler åt gången, då slipper du pröjsa frakten en massa extra gånger.. Tack för tipset! :D Adlibris är verkligen mycket billigare! :D Den verkar ju bra, ska kanske beställa... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 jag gillar Conan väldigt mycket, jag har alltid varit svag för deckar serier. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Införskaffade idag nr9 av Conan, ska läsa den innan jag somnar inatt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Är så avundsjuk på er, som kan köpa en på Ica! >.< Jag har bara Manag Mania och Ranma! >.< Nej, jag får väl ta och spara ihop lite pengar, har köpt så mycket kläder... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Är så avundsjuk på er, som kan köpa en på Ica! >.<Jag har bara Manag Mania och Ranma! >.< Nej, jag får väl ta och spara ihop lite pengar, har köpt så mycket kläder... :P Ica? Nä, jag bryter mig in på Coop och stillsammar min hunger ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Är så avundsjuk på er, som kan köpa en på Ica! >.<Jag har bara Manag Mania och Ranma! >.< Nej, jag får väl ta och spara ihop lite pengar, har köpt så mycket kläder... :P Ica? Nä, jag bryter mig in på Coop och stillsammar min hunger ;) Vi har bara konsum och Ica här... Också finns ju jourlivs.. Men jag brukar köpa Manga Mania och Ranma på Statoil (bor alldeles intill, haha! :) ) Men Conan verkar riktigt bra, har faktiskt aldrig läst en deckarmanga förr! :D Finns det fler? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Fler deckarmangor? Ingen aning faktiskt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Kindaichi brukar ju vara den mest vedertagna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Äntligen har man fått tag på vol10, ska läsa den inatt :3 Hoppas det händer lite mer som har med själva huvudstoryn att göra, då menar jag att dem svartklädda männen kan få vara med och göra sitt..eller nåt ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Tja, det hände väl något... ^^ Som jag inte ska avslöja... :3 *längtar efter vol 11*^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Wah! Han blev ju Shinichi!! Men så blev han Conan åter igen >_> Var vänlig spoila inte utan förvarning. /Mod Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Hohohaha. Många stavfel/korrfel i både vol 9 och 10. : ( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Wah! Han blev ju Shinichi!! Men så blev han Conan åter igen >_> Var vänlig spoila inte utan förvarning. /Mod Ber tusen gånger om ursäkt, var så exalterad när jag skrev det ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Många stavfel/korrfel i både vol 9 och 10. Aaah! Jag skyller på redaktionen som inte tar bort alla dubbel-e, trippel-l och jag vet inte vad som mitt tangentbord gör. Jag försöker filtrera bort dem själv, men det är alltid några som slinker igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Jag brukar inte hitta några stavfel, mest korrfel som dubbla bokstäver. Nån gång har jag noterat att aktnr har hamnat i fel ordning/fel plats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Kanske i fel forum, men jag rokade inte starta en ny tråd: Vet någon var man kan få tag på Conan-animen? Helst med japanskt tal o engelsk textning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Vet någon var man kan få tag på Conan-animen?Helst med japanskt tal o engelsk textning... Förutom att den är fullt till salu i Japan... mig veterligen ingenstans. Vi har visat den femte långfilmen på några animévisningar, men det var textat på svenska, så det kanske inte duger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Den säljs på Axelmusic.com. (Länk) I USA fick den heta Case Closed av någon anledning. Shinichi Kudo verkar tydligen också fått byta namn till Jimmy Kudo. Hm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg