forehead Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Dryga 40 böcker. Jo, så är det väl ungefär, 46 för att vara exakt, eller? bra att man läser tråden innan man frågar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrystalClear Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Jag läste ut alla böcker om Conan i mitt hemland, så här behöver man ju inte köpa dem -.- bra att köpa böcker utomlands om man kan det språket förstårs, och om dem är billiga.Hur många böcker har det kommit ut här i Sverige? Säkert bara några stycken. Sverige är mycket sen när det gäller Anime & Manga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Jag läste ut alla böcker om Conan i mitt hemland, så här behöver man ju inte köpa dem -.- bra att köpa böcker utomlands om man kan det språket förstårs, och om dem är billiga.Hur många böcker har det kommit ut här i Sverige? Säkert bara några stycken. Sverige är mycket sen när det gäller Anime & Manga. ;) Enligt vad jag sett har bara fyra stycken hunnit komma ut än så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Momo Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 vad handlar den om har sldrig läst den är det en av dom bästa? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Det är en typisk deckare. En massa mordfall som Conan löser genom att hitta en ledtråd här och en ledtråd där. Blandat med en jäkligt spännande bakgrundshistoria som man ibland får små vinkar till. Helkul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Jag har dom 2 första nummren, men har inte orkat läsa dom än. Idag läste jag ut DNAngel (som jag inte tyckte om) och skulle sen välja en annan manga(jag har bunkrat upp efter bokrean :D). Jag funderade på Conan men tyckte inte att den verkade bra just då. Men efter att sett vad som skrivits om den (och att zimeon rekomenderade den) så är jag sugen på att läsa den :D. Måste bara läsa klart One Piece nr 4 först :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Conan är jättebra, lita på mig om någon ;) :P Det är nog så bra som dom andra säger ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Men efter att sett vad som skrivits om den (och att zimeon rekomenderade den) så är jag sugen på att läsa den :D. Måste bara läsa klart One Piece nr 4 först :D.Köp den.Jag har aldrig tyckt om någon av de svenskt översatta mangorns/mangas(whatever). Men Conan är riktigt bra, det är kul att försöka lista ut morden själv också, man läser då manga med en stor inlevelse (iaf jag gör det). Sen är det trevligt att det står "f-n" istället för exempelvis "jäklar". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Hehe... Men jag har dom 2 första nummren, men har inte orkat läsa dom än. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Läs dom då, kvinna! Och köp de andra volymerna : ) Snart kommer ju volym 6! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Läs dom då, kvinna!Och köp de andra volymerna : ) Snart kommer ju volym 6! :O Kvinna? hmm...? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Har nummer 3-5. Har dock inte läst dem än, måste skaffa 1 och 2 först. Det är ju nget kul att komma in någonstans mitt i någonting. På två nummer kan en väldans massa saker hända... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spinxo Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 jag har alla conan böckerna (som kommit ut i sveriga ) .P Det e den bästa mangan som finns {enligt mig!} :D rekommenderas stort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 jippie snart kommer conan nr 6 utt jag har inte köpt 3:an (finns aldrig i butik) än men jag tycker att det är en jätte bra manga! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Den är väldig bra men mycket Mord det Händer i den Serien jag har sett 245 asnit Ungerfär och en Lång film Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag har läst alla mangaböcker som kommit ut i Sverige vid det här laget. Det är en riktigt bra manga. Den ät snyggt teckanad och en väldigt bra story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shîa Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Jag har läst de tre första böckerna, riktigt bra :) Ska köpa de andra snart.. *tack ICA* Jäkligt kul att försöka lösa morden själv också.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Jag har alla 8 som kommit ut hittills, jag har verkligen fastnat för den mangan! Den är faktiskt riktigt go och bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Är det nån som vet hur många böcker det finns nu?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Är det nån som vet hur många böcker det finns nu?? Det finns 8 av den svenska utgivningen och 4 av den engelska vad jag vet (uppgifter från sfbok.se). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag tycker det är stört omöjligt att lösa morden innan conan kommer på dom! Jag har försökt men det går bara inte!! Jag har 1-7 tror jag :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag tycker det är stört omöjligt att lösa morden innan conan kommer på dom! Jag har försökt men det går bara inte!! Jag har 1-7 tror jag :O Brukar komma på vissa grejer innan Conan men då bara några rutor före honom. Mördaren är alltid svår att komma på men om man tittar bakåt i boken varje gång så ser man att det kanske skulle kunna ha gått ibland ändå... Håller för tillfället på att läsa ikapp, har tagit mig till bok 5 än så länge (karaoke-mordet)... det finns 9 stycken ute nu tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag måste komma iväg till Coop Forum och köpa volym 9, den har väl funnits ute ett tag nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Va! Har den!. Äsch jag har ju inte ens 8:an :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Många stavfel i Vol 8 Sen har jag en fråga. Hur många böcker kommer komma ut? Jag vet att det har kommit ut ca 46 böcker utomlands. Är det samma här eller har den utländska varianten mer/färre sidor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg