A-lan Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Batman, den animerade serien var nog den serie som influenserade mig mest under min barndom.det var det eller superman TAS. Jo, de är riktigt bra. ...och man får inte glömma (även känt som Batman of the Future), som hade samma skapare. . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overlopare Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Hejsan Alla! När jag var liten så fanns de en serie om 4 tjejer som var i ett band o hade ett rivalband mot sig...för mig huvudsångaren hade ett magiskt örhänge som hon förvandlade sig till huvudsångaren..dom hade stjärnor i ansiktet osv tänkte visa detta för min dotter men kommer fan inte ihåg vad serien hette!! Nån som har en aning? Skulle uppskattas mycket! :D Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Måste väl vara Jem and the Holograms. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Definitivt Jem. Min favoritserie innan jag upptäckte tjingtjongtecknat. Rivalbandet hette Misfits. Och glöm inte att Jem är verkligen oerhörd. Verkligen verkligen verkligen oerhörd. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overlopare Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Tack så mycket!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ButterNalle Skrivet februari 19, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg