KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt. Personen under har sett Mahou Shoujo Madoka Magica. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt Personen under mig har sett Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant. Personen under mig har myanimelist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant Personen under mig gillar hentai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 ...True. I alla fall vissa aspekter av det. Personen under mig tänker berätta sitt namn på myanimelist i sin profil, typ, nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant :D Biarce Personen under mig är KuraiRin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 SAAAANT WHOW, WHAT ARE YOU, LIKE, PSYCHIC? Personen under mig följer Fairy Tail. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant Personen under mig har sett Sword Art Online. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 13, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2015 Sant Personen under mig följer Gintama! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 13, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2015 Falskt. .3. Personen under mig följer Gangsta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 14, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2015 Sant Personen under mig kan spela på nått musikinstrument. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 14, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2015 Sant. Knappt, men sant. Personen under mig gillar mjölk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Virre Skrivet augusti 15, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2015 Sant, mjölk är bäst! Personen under mig har något husdjur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 15, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2015 Falskt Personen under mig gillar att se på film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet september 5, 2015 Anmäl Share Skrivet september 5, 2015 Sant, of course!! Personen under mig älskar Pokémon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yakururu Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 Sant, är dock ej galen i det :p Personen under mig gillar att pilla i näsan \(♡o♡)/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg