Brezals Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Falskt!Nästa person gillar fisk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Falskt. Nästa person gillar amerikanska superhjältar (DC/Marvel). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Har inget emot det.. Näste person har skägg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Sant. Nästa person gillar Kyoukaisenjou no Horizon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 18, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 Typ sant, har aldrig sett den men planerar att se den för att jag gillar upplägget ^-^ Personen under mig såg en haremserie senast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Falskt, om jag inte missat en stor del av Shingeki no kyojin Nästa person har läst en Visuell novel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 13, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2014 Falskt! Personen under mig tänker delta i Vinterturneringen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Sant Personen under mig deltog i Sommarspelsturneringen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Sant Personen under mig deltog i Sommarspelsturneringen Nein jag var död. Personen under mig äger en hårfön Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 Falskt Personen under mig var på Närcon sommar 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 Falskt. :( Personen under mig tänker delta i Hearthstone-turneringen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 SantPersonen under mig har av någon hädisk anledning inte tittat på Shimoneta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 Sant faktiskt :/ Personen under mig följer One Piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt. ( ._. ) Personen under mig har inte sett Serial Experiments Lain än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant men har planerat att se den under en längre tid. Personen under mig har inte sett Death Note. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant, avslutade den aldrig. (Men kommer göra det någon gång. Tror jag) Personen under mig har sett Princess Princess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt Personen under mig följer Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt. Personen under mig har missat den fantastiska och ändlösa källan av humor som är Diabolik Lovers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Sant Personen under mig är av det kvinnliga könet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Flämt. (Srsly though, den är dörolig, über-rapig stämning och allt är bara wonderful.) Mycket sant. Personen under mig föredrar shounen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Ja får väl kolla in den nån gång då. Skulle nog säga falskt här. Det är sant att många av de serier jag sett är shounen men känner inget speciellt för shounen eller tycker att det är bättre än allt annat. Kollar ju egentligen på all sorts anime. Personen under mig har besökt Japan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt. Personen under mig har försökt/försöker lära sig japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Har varit intresserad av att lära mig Japanska under en längre tid men har aldrig gett mig in på det på allvar så får bli falskt. Personen under mig brukar spela tv-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Måste nog säga falskt här. Har jag inte tröttnat på spelen alldeles för snabbt så har de fått mig att må illa. T///T Personen under mig följer Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 12, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2015 Falskt Personen under mig har sett Mirai Nikki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg