Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Sett på andra diskussionsforum så tar väl och skapar en tråd om det här då. ;) Inte så svår tråd att begripa. Personen under skall säga om frågan är sann eller falsk. Ett exempel: ~ Personen under mig är 17 år gammal? ~ Tror ni förstår. Personen under mig är ett Animé freak? (obvious xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Eftersom jag inte gillar innerbörden av just ordet "Animefreak", utan kopplar det på något sätt till riktigt sliskiga typer som blivit, så att säga, "nyfrälsta" i en slags tv-serie att de skriker slagord och fraser utan att egentligen finna någon vetskap om dennes egentliga innebörd, helt enkelt en riktigt jobbig jäkel i mina öron, så skulle jag nog våga påstå att ditt påstående är falskt. Trots att det må hända att jag avnjuter japanimering från stund till annan, och att jag kan insätta mig i dessa otroligt djupt och filosofiskt så tar jag inte och blir någon form av slemmig typ vilken det tar på nerverna att ens befinna sig bredvid. För just det sistnämnda, det löser jag ganska bra på egen hand ändå. Och du då, min nästkommande. Du finner naturligtvis ett nöje i att sitta framför skärmens dunkla sken, iklädd din födelsedagskostym allena? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet augusti 31, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2010 när det gäller "nöjen" så är det ju alltid födelsedagskostymen som åker på >:D dessvärre när det gäller bara rena spelnöjen och anime titteri föredrar jag något lätt men slappt att dega runt i.. vill ju inte vara oförskämd inför grannarna med att ha det finaste silket när man bara ska hämta något att dricka om man så säger ;) Fråga till den nästa personen. "It's OVER NINE-THOUSAND" är en epic och oslagbar text line Sant eller falskt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 4, 2014 Anmäl Share Skrivet april 4, 2014 Faskt, vad är speciellt med att något är mer än 9000? Den som postar efter mig tycker om choklad. Sant eller falskt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet april 6, 2014 Anmäl Share Skrivet april 6, 2014 Oh you got me, choklad är min drog. Nästa person är en fujoshi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Javisst! ( ̄3 ̄)Du som postar efter mig skriver snuskiga fanfics. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet april 14, 2014 Anmäl Share Skrivet april 14, 2014 Nära..eller nja. Skriver en hel del, men tyvärr ingen fanfics. Så jag måste tyvärr döma ditt påstående till falsk. Du, ja du där under mig. Du är en norsk skogshuggare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 14, 2014 Anmäl Share Skrivet april 14, 2014 Nej, jag är ingen norsk skogshuggare. Du under mig ser hellre en anime med svensk textning än med engelsk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet april 15, 2014 Anmäl Share Skrivet april 15, 2014 Herregud nej, har testat FMA:B med svensk textning då det finns lagligt på Youtube, det var tvärobehagligt haha. Så jag håller mig nog till engelsk textning :) Näste man älskar att dansa, oavsett hur bra eller dålig man är på det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet april 24, 2014 Anmäl Share Skrivet april 24, 2014 Dansar alltid. Min nästkommande har ett (eller flera) husdjur döpt(+a) efter en anime/ manga/ tv-spels figur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 25, 2014 Anmäl Share Skrivet april 25, 2014 Falskt, det har jag inte. Den som skriver efter mig besöker ibland mobilsidan av anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet april 27, 2014 Anmäl Share Skrivet april 27, 2014 Sant! Det händer! Du där framför skärmen kommer att delta i Skrivutmaningen här på forumet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet april 30, 2014 Anmäl Share Skrivet april 30, 2014 Falskt, får hjärnsläpp för snabbt. Näste person gillar att sova på gräsmattor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet april 30, 2014 Anmäl Share Skrivet april 30, 2014 falskt, är lätt nojig för fästingar =) nästa person avskyr när folk spammar sin facebook med massa speluppdateringar (tänk candy crush) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 1, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2014 Falskt, använder inte facebook. Näste person trampar inte på myror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gorodon Skrivet maj 3, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2014 Sant, Undviker det till all kostnad. Nästa person sjunger i duschen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 4, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2014 Sant! Jag sjunger fantastiskt, ska du veta. Den fantastiska människa som skriver härnäst LÄSER OCH RÖSTAR I SKRIVUTMANINGEN - go go go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 Sant. Näste person kommer delta i tecknarutmaningen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 9, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2014 Falskt Den som postar efter mig vill inte börja titta på pågående anime serier utan väntar hellre tills den är färdig innan börjar titta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 10, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2014 Falskt Den som postar efter mig vill inte börja titta på pågående anime serier utan väntar hellre tills den är färdig innan börjar titta. Falskt jag slukar all anime som jag finner Personen under mig har inte postat på forumet så mycket under de senaste dagarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet maj 12, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2014 Sant då jag är ny. Haha. Personen under mig är usel på Osu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet maj 12, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2014 Jag är fan - Hakurei Reimu- V2 Nästa person är en Touhou fanboy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 NopePersonen under mig försöker lära sig Japanska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 Sant nästa medlem som postar här har någon gång spelat minecraft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 17, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 Sant Nästa medlem spelar ett instrument! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg