Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljer MASSA grejer!

GamerGirlEleo
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej alla manga och animefans! Jag ska sälja större delen av min samling. (Måste köpa en laptop för att klara universitetsstudierna = mangan får ryka ;><; )

Jag lägger ut grejer sporadiskt på min traderasida http://www.tradera.com/auktioner/GamerGirlEleo

Om man vill köpa nåt direkt kan man också maila mig på

sellinghobbystuff@gmail.com

Jag bor i litet studentrum i Stockholm så om man vid köp vill mötas upp i stan för att slippa betala post-porto är det ok. Jag är en 22-årig tjej, men om du/ din förälder(?) är nervig går det jättebra att ha med sig sällskap vid köp face-to-face - det lär jag ha iallafall :);

Jag pluggar litteraturvetenskap/svenska på lärarlinjen och älskar böcker - därför är alla jag säljer i topp-skick!

Listan på allt jag säljer är som följer:

MANGA:

-"Fruits Basket" vol 1-21. English. PRICE: 65 SEK each, 1'200 SEK for all.

-"Neon Genesis Evangelion" vol. 1. English. PRICE: 60 SEK.

-"Power!!" (Girl Got Game) vol 1-10. Swedish. (Full manga.) PRICE: 30 SEK each, 250 SEK for all.

-"Spirited Away" vol. 1. English. PRICE: 60 SEK.

-"The Wallflower" vol 1-4. English. PRICE: 65 SEK each.

COMICS:

-"Heroes Graphic Novel" vol 1. English. PRICE: 130 SEK.

ANIME:

-"Escaflowne" ep.1-4. DVD 1/7. Japanese audio, English subs. PRICE: 110 SEK.

-"Fruits Basket" All 6 DVDs. Japanese audio, Swe/Dan/Fin/Nor subs. PRICE: 25 SEK each, 175 SEK for all.

-"Magic Knight Rayearth OVA" DVD. Japanese/English audio, Eng subs. PRICE: 120 SEK.

-"Negima! Magic 101 - The Basics of Magic (Episodes 1-6)" DVD. Jap/Eng audio, English subtitles. PRICE: 100 SEK.

-"Perfect Blue" Movie. DVD. Jap/Eng audio, English subtitles. PRIS: 130 SEK.

-"Sailor Moon SuperS" (Sailor Moon season 4) DVD 1/7. Jap/Eng audio, English subtitles. PRICE: 90 SEK.

-"Sailor Moon Vol. 1 - Episodes 1 To 6" English (Dub) Audio. PRICE: 90 SEK.

-"X" (Feature film in the "X/1999" anime franchise) Jap/Eng audio, English subtitles. PRICE: 70 SEK.

MOVIES & TV-SERIES:

-"Harry Potter och Fången från Azkaban" (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) DVD. Eng/Swe audio & subtitles. PRICE: 65 SEK.

-"Heroes" season 1. DVD-box. English audio, Eng/Swe/Dan/Fin/Nor subs. PRICE: 140 SEK.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Synd att du måste offra all din anime/mangasamling för att kunna köpa en laptop, sånt svider :(

Din tråd ligger däremot fel. Här snackar vi om merchandise i allmänhet, egna inköp och liknande. Vi har ett forum som heter "Pryltorget" längst ner där trådar som denna postas. Jag flyttar den dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter