Lowrider Skrivet juli 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2010 Jaa som topicen säger nu är det officielt semester :D Det ska verkligen bli skönt att ta det lugnt från jobbet och andra vardagliga saker. I morgon far man iväg på andra äventyr. Vad har ni andra gjort/gör på eran semester? Ha en skön sommar allihop :D Bilder på vart jag är på väg,kommer upp lite senare för er som e nyfikna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2010 För min del så har jag redan haft min semester, typisk att jag började jobba igen när alla andra fick/får semester. För min del så blev det inte så mycket gjort, tog det mest lugnt och spelade en del. Den enda direkta resan jag gjorde vara att jag och 4 kompisar och till Helsingfors och lekte rövare, Helsingfors blev sig aldrig likt igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lowrider Skrivet juli 18, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2010 Låter som du har haft en skön break från jobbet. Man behöver ju inte resa långt bort för att han en god semester, det räcker med att bara realaxa och villa upp sig :D Hoppas ni lämnade Helsingfors i ett styke när ni åkte hem B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet juli 19, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2010 Semester vad är det? :O Jag har ingen ja. Jobba och stå i doc inte idag då jag är sjuk. Annars får jag väll ha mina mini semestrar på helgerna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 19, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2010 Jag har inte semester förens vecka 31 tyvär, och då bara en vecka. Det var dock mitt eget beslut eftersom jag tänkte börja skola om mig i höst så jag valde att ta så lite semester som möjligt och spara ihop lite extra. Dock ångrar man sig lite nu när det är sommar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 19, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2010 Jag har haft sommarlov i 6 veckor och börjar skolan igen om 5 veckor, så nu är det mer efterlängtat att börja skolan. Jag börjar gymnasiet på en skola som är ungefär 10 gånger så stor så där är lite spännande. Jag har inte gjort så mycket saker har mest kollat på anime och spelat trummor men jag var på arvikafestivalen förra veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lowrider Skrivet juli 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Har kommer lite bilder fran semester stallet enjoy: PS1. Det ar jag som ater curry pa bilden, btw jag orkade inte ata upp hela tallriken Oo Ps2.Jag har inget svenskt tangentord sa punkter over bokstaverna gar ej att skriva. Ha en trevlig sommar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lowrider Skrivet juli 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Haha kom nyss pa att jag glomde ta bilder pa One piece figurerna jag ska kopa pfft ska anda ditt en annan dag och kopa dom. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg