flaskis Skrivet juli 15, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2010 Nej, inte World of Warcraft. Detta är ett MMORPG utvecklat av ett engelskt team och går ut på att man startar battles 15 vs 15 där var och en sitter i en tank. Man kan uppgradera sina tanks, och besättningen får xp som de "levlar upp" på och blir bättre. Spelet är en s.k stängd beta just nu, men jag hittade en sajt som ger ut nycklar utan att man ska behöva registrera sig eller något. Bara att skriva sin mailadress och klicka på knappen så visas betanyckeln direkt under knappen. Till mailadressen skickar de sen ut instruktionerna för att installera spelet (även om det står på sidan): http://www.mmorpg-center.com/world-of-t ... y-giveaway Jag heter flaskis i spelet, så det är bara att adda mig eller fråga här om hjälp för hur man spelar. Obs, det är en väldig tidig beta, så mycket är ännu inte komplett, både spelmässigt och innehållsmässigt. Just nu finns det t.ex bara tyska och ryska tanks. Ingame-trailer: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Det är onekligen kul. 0.5 kommer tydligen snart. Jag hade en bra runda igår... Vårt artilleri satt och tryckte i skogen och KVn höll sig kring basen. Eftersom det andra laget var lika uselt kunde jag plocka ner dem en och en på avstånd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Jag har stora problem med att rök i 75% av fallen sänker min fps till något obefintligt. Jag vet inte vad det kan vara, eftersom min dator är allt annat än dålig. Det spelar inte heller roll om jag sänker allt till minimum på grafik och upplösning, för så fort rök dyker upp så blir det återigen ospelbart. Rätt jobbigt i närstrider :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Jag har samma problem, lyckligtvis bara om jag rör mig bakåt eller skjuter medan jag är i kikarsiktet. Då dyker FPS från stadiga 60 till 20-25. ATI? Irriterande är också när någon hoppar fram över halva kartan p.g.a. lagg och tar sig bakom mig. Värt att veta inför release: Servern kommer att rensas och guld kommer att köpas i stället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 22, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Yupp, har ATI. Var hos föräldrarna och spelade lite på brorsans dator idag. Hans gamla Geforce 8800 har inga som helst problem, och då kör han på exakt samma grafikinställningar som jag :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Väldigt irriterande har också ATI, grån från 100-ish fps 20-30 fps om det vill sig riktigt illa ännu lägre :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2010 Jag har gefårs kort. Riktigt sugig fps här också. Dålig grafikmotor helt enkelt. Fattar nada av spelet hittills. jag blir skjuten av folk jag inte ens ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 http://game.worldoftanks.com/news/gener ... nk_screens Snart kommer dessa amerikanska tanks till spelet :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 8, 2010 Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 Då hade man skaffat sig en betanyckel med, uppenbarligen blir det öppen beta i augusti... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 I oktober kommer den öppna betan annars :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 8, 2010 Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 Whops, menade det... augusti har ju redan varit ^^; Hur som helst, kul att det inte finns någon form av tutorial eller ens en kort guide... loggar in och BAM, jag är i något garage xD Uppd. Inte för att vara den, men jag ser uppe till höger att man verkar kunna köpa "guld" och premium-konton och grejer? Är detta vad jag befarar så är ju spelet dömt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 F2P kan bli bra om man utför det korrekt. Helt orelaterat, men jag såg nyss den fulla "research-kartan" för tyska tanks inför releasen. Här finns några fler smaskiga tanks som jag gärna skulle vilja spaka runt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Satt och tänkte just på det där. Kommer det bli svårare att få research-exp med tiden, eller kommer det bara krävas mer exp för att researcha? Skulle ju vara surt om det blir det sistnämnda, för då blir det jobbigt att börja leka på nya grenar. I övrigt är spelet lite småroligt, men jag är fortfarande lite kluven till mycket som de behöver jobba på. Typ, något bra system för att se hur långt ens skott kan skjutas! Man ser ju aldrig sina egna projektiler, och om man försöker skjuta långt ser man ju inte heller vart de landar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg