Yrat Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Skulle vara hemskt trevligt att göra de tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Ungefär så man PM:ar admins om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Har ni testat PM:a Avthar elelr Thomas? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Har ni testat PM:a Avthar elelr Thomas? men alltså, jag som (medlem) vill göra det själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Vore ju väldigt bra om alla började byta nick varannan dag. Välj ett bra nick och behåll det. Om du bara vill byta en gång så är edet väl inte så jobbigt att skicka ett PM? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag är riktigt stolt över mitt nick!!^^ Jag tycker attt man INTE ska byta namn.Jag tycker man ska välja namn med omsorg och sen ta hand om den! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Du borde ta lite mer ansvar för ditt nick, det finns alltför många människor som inte tar ansvar och hittar på nya nicks hela tiden.. Behåll ditt vanliga nick eller ta något annat nick som är övergivet, på så vis behöver ingen lida.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag tycker att systemet är bra som det är. Om alla skulle börja byta nick så skulle man ju inte kunna hålla reda på vem som är vem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Nej och åter nej. För det första är det dumt för att folk kommer hålla på vara idioter sedan byta nick och cpa sig ännu mera... För det andra är det en säkerhets risk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg