Voltaire Skrivet juni 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2010 Det var länge sen sist man var här, men hursomhelst har jag ett par UMD-filmer och ett PSP spel jag ska sälja ut nu, eftersom jag tappat intresse för dessa. Spel: Bleach Heat The Soul 2005, 100 kr, jättebra skick Film: Cowboy Bebop The Movie, Fransk utgåva, men det finns svensk text o engelsk dub, 50 kr, bra skick Ghost in The Shell, brittisk utgåva, 50 kr, bra skick La Blue Girl Returns (Hentai) brittisk utgåva, 50 kr, bra skick Kill Bill Vol 1, nordisk utgåva, 50 kr, bra skick Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Tja, är du intresserad utav Manga? Har isf lite manga jag kan tänka mig att byta mot dina spel/filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet juni 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2010 tjo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg