Yumeni Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Hi~ :3 Jag tänkte bara säga att jag har en del Card Captor Sakura, Salior Moon, Ranma½, Escaflowne, och lite andra VHS-filmer. Som jag tänkte höra om någon är intresserad av? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Jag förmodar att de är engelsk dubb på banden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Nä. Där tog du allt fel. Jag har lite blandat, det beror på vad du undrar över? De flesta är med japanskt tal och engelsk sub. Men vissa är dubbade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Intresserad beroende på priserna.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Heh. Jag säljer dem ganska så billigt, under halva priset som man köper dem i affär för, åtminstonde. Vilka är du intresserad av? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Escaflowne.. Om det är jap tal och eng sub.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Ja, det är det. *nickar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Säg ett pris da.. =), Eller är det hela serien föresten, annars är jag inte intresserad..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Nej, det är inte hela serien. Defenitivt inte. Bara en VHS film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Aha.. då vart det inte kul längre =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Vad är det för CCSakura och Sailor Moon band? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet september 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Sailor MoonS episoder, japansk med sub. Card Captor Sakura jap, med sub. Från ep 1-8 ca. Sedan lite spridda episoder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Spridda? Låter som typ avspelningar? Ah well. Hade redan de där episoderna men tack i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet september 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Spridda? Låter som typ avspelningar? Ah well. Hade redan de där episoderna men tack i alla fall. Mhm. Nejmen, de är köpta på SF-bok. Med spridda episoder så menar jag att det hoppar lite. Som att det finns några episoder runt 30, och några runt 20. osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg