svart_lotus Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Kan förstå i fall manga.se utgår och faller in på anime.se, men kommer ni göra något åt hentai.se? Om inte, kommer ni i alla fall lägga till en mapp i forumet för oss hentais? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Manga.se kommer att utgå ur sortimentet, ja. Hentai.se ligger på is tills vidare, men någon porrsajt kommer det inte att poppa upp där under min levnadstid. När det gäller hentai på Anime.se så kommer det inte att förekomma. Man får helt enkelt söka sig annorstädes för att få sina erotiska lustar stillade. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 hmm. hentai.se jag vet alltså inte :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PenPen Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 jo.. jag va lite sugen på hentai.se men ni hann före era galningar :D om ni känner för att göra er av med hentai.se så kan jag ta den :) EDIT: ajusd.. eftersom ni va så gulliga och la upp min sida/kanal i länk arkivet så ere nog lika bra att jag lägger dit er på min sida :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Men varför skrev du då hentai.se på sidan om du inte skulle fixa det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 För att driva runt lite trafik och samtidigt skryta lite över att jag lyckats komma över de tre bästa domännamnen i genren. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 För att driva runt lite trafik och samtidigt skryta lite över att jag lyckats komma över de tre bästa domännamnen i genren. ;) Blir lite oroad när adminar saknar allt vad ödmjukhet heter :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Jag blir lite oroad när mina forummedlemmar saknar förmågan att uppfatta lite gammal hederlig ironi... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Blir lite oroad över att i fall du ska göra sidor av alla tre domänerna.. Vill ju inte att du ska jobba sönder dig =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Blir lite oroad över att i fall du ska göra sidor av alla tre domänerna..Vill ju inte att du ska jobba sönder dig =) Fjäskis! XD Skämt åsido så behövs bara den här sidan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Hehe nej då här fjäskas inte :) Vet bara att herr Dahlin har en del sidor på G.. Och sant det räcker med denna ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg