SkuttyWan Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Hej alla mina vänner! <3 Jag är med i en tävling där man kan vinna $$$ till sitt bröllop (jag ska gifta mig nästa sommar), och för att ha en chans att vinna så behöver jag er hjälp med att rösta på min kaka! Det tar max en minut (om ens det), och ni gör såhär: Klicka på den här länken: http://brollopskampanj.ekstroms.se/?image_id=248 och om ni inte har allt för många scriptblocks osv. borde en bild på min kaka poppa upp! Tryck på "Rösta", vilket får bort rutan men tyvärr inte räknas som en röst (vad jag har förstått det som iaf, bra programmering eller? :<), tryck på "Alla bidrag" och tryck på "Rösta" under min kaka igen! TL;DR: Tryck på http://brollopskampanj.ekstroms.se/?image_id=248, sedan "Alla bidrag", sedan "Rösta" under min kaka! MIN KAKA: Eviga <3 på alla som röstar! Extra <3 om ni sprider det vidare och får släkt och vänner att rösta! :) Tack på förhand! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Den såg god ut... :o~ Röstat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Röstat! Den ser väldigt avancerad ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Röstat och skickat vidare via Fesboken! Ser mkt god ut! Fint jobbat med dekorationen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juni 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Taack Sceleris och Dread! Och Misho DU ÄR MIN HJÄLTE! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Du är lika skilled som alltid, Skutty <3 Röstat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Våran tårta som såg ut som Cartman var coolare D: Men röstat förstås. Eviga strutglassar tillbaka~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Skutty, pâtissieren. Röstat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Jag kände mig snäll idag, samt att den såg god ut. Röstat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juni 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 flaskis: Naww <3 Tack~! <3 Volbla: Jag hade varit rädd för att äta något som ser ut som Cartman, seriously... :D I övrigt: tack och strutglassar! :D <3 Voffe: Cake Grand Prix nästa! :D Tack! <3 Klona: Den ser inte bara god ut, den är god! Eller var god menar jag. :] Tack! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Röstat, verkade fungera fint med röstknappen i rutan <.< Ser otroligt god ut, bakad med Ekströms kakmix, eller eget recept? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Klart man ska rösta! Bättre sent än aldrig! Jag tror på dig och din kladdkaka Skutty! Vinner du inte så har någon fuskat! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2010 tjoo klart man har röstar på din kaka skutty ska rösta via jobbet också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juni 14, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2010 Snygg tårta, du skulle bli en bra fru. wait, wat? Röstat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 15, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2010 Klart man röstar, sin ser ju i alla fall ut som en kladdkaka till skillnad från den där snuskiga marsipan grejen som ligger först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 15, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2010 Har nu röstat och ska maila bild, länk samt instruktion till ett gäng polare och be dem att rösta de med. Riktigt flashig kladdkaka, stort lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2010 JAH HA OKSÅ JÖSTAT! IHIHITI <33 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2010 SÅ BJA FÖH DEI! Now show bellybutton, then go to bed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg