Sadfriend Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Tja, äre här alla coola kidsen hänger eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 ja e kool ijaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Det syns väl på solglasögonen. B) (Solglasögon! Inomhus! DÅ är man COOL!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 ANIMAS!!!!!! (om det är samma animas som jag känner till) :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadfriend Skrivet juni 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Det är alltid samma Animas, finns ingen annan. Om man bortser från Inteanimas, det är en helt annan person. Vad brukar man göra här då? Såg en Berserk och OP tråd men ingen av dom verkade så aktiva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Jag borde kika in oftare, så jag också kan uttrycka min kjolhet inom rimlig tid! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg