Supreme Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 tråd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Nausicaä 1-2 mot Planetes? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet maj 31, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Nausicaä 1-2 mot Planetes? ;) 5 böcker mot 2 känns lite segt ;), du har inge annan manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Inte på engelska. Jag har ju annars de svenska som jag listat tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet juni 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 bleh ;). ba hojta till i framtiden om du har något du vill bli av med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Köper bara manga på japanska idag. Så det kommer inte att hända. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Har inte direkt något att byta bort, men hur bra är Planetes? Animen är ju som bekant fullkomligt suverän, och med bara fem volymer bör ju mangan vara koncentrerad och fin... (btw, du är inte sugen på att bidra till ett decentraliserat bibliotek?) =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet juni 6, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Har inte direkt något att byta bort, men hur bra är Planetes? Animen är ju som bekant fullkomligt suverän, och med bara fem volymer bör ju mangan vara koncentrerad och fin... (btw, du är inte sugen på att bidra till ett decentraliserat bibliotek?) =D Bland det bästa som gjorts, riktigt jävla bra är den, enligt mig iaf! Bidra vad till vart? o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg