Gravskopan Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 Ja, ni läser rätt. Portal är gratis fram till den 24:e Maj. Så för er som inte äger spelet tycker jag att ni skall ge det en chans. Det är ju trots allt, gratis. http://store.steampowered.com/freeportal/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 Har redan spelat igenom det på The Orange Box (360), men skaffar det ändå :) Lite kul att det är på svenska. Vet inte om det bara är jag, men jag saknar v-sync. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 Lite kul att det är på svenska. Vet inte om det bara är jag, men jag saknar v-sync. Options, Video, Advanced, Wait for vertical sync? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 Lite kul att det är på svenska. Vet inte om det bara är jag, men jag saknar v-sync. Options, Video, Advanced, Wait for vertical sync? Aha, där var det. Jag letade men hittade inget. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg