Alucard Skrivet april 20, 2010 Anmäl Share Skrivet april 20, 2010 Dyon Horizon Säljer en nästan oanvänd bluray spelare. Dvd-regionen är ställd till automatiskt regionsfri medans bluray-regionen går växla mellan A/B/C med några knapptryck. Bluray-regionen går tyvärr inte att få automatisk, så du måste trycka på några knappar ifall du vill spela en annan region Alltså detta är en spelare som kan spela alla dvd-regioner och alla bluray-regioner! Perfekt till funimations regionsbegränsade blurays. http://www.dyon.eu/web/page_mp_3_ag_81_an_D810006.html Jag befinner mig i haninge, och föredrar att jag kan överlämna spelaren personligen till en köpare i stockholmsområdet, men går detta inte att ordna så kan jag tänka mig att skicka den. Frakten kommer i sådanna fall att ligga runt 175:-. Vid överlämning vill jag ha betalt kontat, annars sker detta till mitt SEB-bankkonto Pris: 850:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 23, 2010 Anmäl Share Skrivet april 23, 2010 Egentligen är jag intresserad (om ingen annan snott åt sig den redan), men jag har inga pengar. Dilemma :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg