Tomtebo Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 För något år sedan så blev ja ganska chockad när jag såg Daft punk's video. Det var anime ja såg då, Tyckte verkligen om det. jag fått reda på att det är en serie som heter interstella 5555 och som är runt 60 min långt ungefär. vet någon mer om filmen, serien ? Man fick se lite av de i video'na One more time Aerodynamic digital love Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Det är en film, Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem, http://www.imdb.com/title/tt0368667/ Skaplig att titta på, den har lite "old school look" över sig, precis som videona. Det som är speciellt med filmen är att dom bara spelar musik, det är inga dialoger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Interstella 5555 är ritigt skön i min mening.. Har daftpunks album också.. Gillar den lite äldre stilen.. den är så.. "Fluffig"? Afro och fluff åt folket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Hehe fluffigt var rätt ord :) Det är för mycket spik i dagens anime-hår!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Okej ska nog inskaffa den :) Fluffigt är ju fräsigt .. som hel, om de va nu han med fluff håret ;) Daft punk är ganska bra och deras videor specielt med interstella är jävligt bra, any way jag tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Interstella 5555 är ritigt skön i min mening.. Har daftpunks album också.. Gillar den lite äldre stilen.. Jepp, härlig stil a'la Mäster Leiji Matsumoto. Man får en CD till DVD'n också med remixar på låtarna från Discovery skivan, alltså låtarna i musikalen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Skön anime med ännu skönare musik, väldigt behaglig och snygg utförd. Rekommenderas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 jepp... hör jämt på dom innan jag somnar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Var ett Daft-Punk freak innan och gillade deras musik videor mycket och såg att det var anime men jag visste inte att det var en riktig anime serie, tack!. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Var ett Daft-Punk freak innan och gillade deras musik videor mycket och såg att det var anime men jag visste inte att det var en riktig anime serie, tack!. Det är ingen serie utan en långfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 aha ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Jag började gilla Daft Punk efter att ha fastnat framför MTV i hopp om att se deras videor och köpte även tidigare skivor av gruppen. Men jag får inte spela deras skivor i butiken för Glenn hatar dem. :( Tycker musiken på Aerodynamic (har jag för mig den heter) är väldigt avslappnande och att den lyckas ha en berättelse genom hela skivan, trots att det nästan inte hörs någon sång alls. Som ett konceptalbum om rymdresor ungefär. Det påminner mig lite om känslan jag får när jag lyssnar på U.F.Orb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg