Largo Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Efter att ha sett en så blev jag ganska sugen på det här spelet. Finns det några här som har testat det och kan uttala sig om det? Jag som i min ungdom nötte Tekken 2 och 3, kommer spelet att leva upp till mina förväntningar, eller blir det en besvikelse? En sak jag är orolig för är Xbox360-kontrollens åttapoliga styrkryss. Jag är van vid att spela fightingspel på gamla fyrpoliga kontroller, och de gånger jag försökt spela gamla fightingspel i emulatorer o.s.v. så har åttapoliga styrkryss visat sig värdelösa. Är Tekken 6 spelbart med en xbox-kontroll, eller blir det ett stort störningsmoment? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Kan tyvärr inte svara på dina frågor men måste säga att jag blev riktigt sugen på att lira lite Tekken efter den där videon, var evigheter sen jag spelade Tekken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Kan säga att du kommer bli besviken på 6an. 3an är det som är klart bäst fortfarande. Jag har 6an till 360 och jag spelar med vanliga styrkorset och inte med den analoga. Det spelet kanske jag har gett 30mins speltid då de sög så mycket. Har 5an till ps2 och de är 100gånger bättre tycker jag. Sen har jag både 5an och 6an till psp å spelar mycket hellre 5an där med. De är vad jag tycker iaf. /Micke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Inget större Tekken fan men 3:an har man ju spelat lite i sina dar. 6:an var väl inte dålig men tycker helt klart mer om Street fighter 4 och soul calibu 4 än Tekken 6. Nu har jag inte spelat Tekken 6 speciellt länge men det var något som inte riktigt föll mig i smaken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Tycker Tekken 6 är riktigt bra, inga större skillnader mot de tidigare spelen men det behövs heller inte imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 24, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Tack för alla svar! IJK, till vilken konsoll spelade du, tror du att styrkrysset på xbox360-kontrollen blir klumpig att spela med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 styrkorset till 360 blir inte klumpigt... Tycker inte jag iaf. Skulle aldrig vilja spela fighting spel med analog :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Jag kör på xbox360, endel attacker är lite jobbiga att göra på styrkorset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Älskar detta spelet. Finns mycket och göra och det finns också mycket varation på spelet, det vill säga ~ Man kan göra mycket i spelet. Skjuta med vapen, använda sig av en partner när man kör story mode och mycket mer. Gillar spelet starkt. Har det till Playstation 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg