kandah Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 ____________________________________________________ _ _ ___ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Så du säger att du säljer 28 st "fabriksinplastade" (aldrig öppnade) soundtracks. Hummm (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kandah Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Precis! Och nu finns en ny laddning ute.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Jag är ritkgit intresserad! Ska bara kila ner till banken och skaffa mig ett kontokort =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kandah Skrivet augusti 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Det behövs inte, du kan betala genom att sätta in pengarna på mitt konto direkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Skeptisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 tycker det luktar pirat här :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 tycker det luktar pirat här :P kan vara mina fötter me..men det är nog möjligt att det är så att det är pirat... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 tycker det luktar pirat här :P kan vara mina fötter me..men det är nog möjligt att det är så att det är pirat... Det är pirat/bootleg skivor som kandah säljer. Tex så kan man på den här CD:n se SonMay loggan http://www.tradera.com/auction/aid_7368091 SonMay är en ökänd producent av Bootleg musik skivor Läs Om hur man känner igen Bootleg CDs mm... Här: http://www.jazzmess.com/merch/bootlegfaq.html Inte så konstigt att skivorna hade ett utrops pris på 1:- han har säkert köpt dem för 25-50:- st och tjänar nu grova pengar på att lura folk >:( Snart kommer säkert kandah snyft historia "jag viste inte bla bla bla" Är det någon som orkar meddela tradera jag orkar inte, ni kan hänvisa till länken som jag har givit er hur man känner igen CD bootlegs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Tack Bob! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 //mailat dem ... Igen; gjorde det för en tid sedan ang de pirat-dvd:er som florerar. Fick då ett positivt svar + åtgärd från support... får se om det här oxå ger utslag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Men varför denna piratblomning på tradera....!? Kan inte folk försöka tjäna pengar på riktiga saker istället för stöldmaterial... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Ja, varför kan de inte göra det? Jag tror jag att jag vet svaret på den frågan: "ORKA!" Tråkigt nog. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Kan någon se om denna vara är bootleg? http://www.tradera.com/auction/aid_7974468 Jag skulle gärna vilja ha den cd'n men avstår ifall det är ett "piratkap" Själv kunde jag inte se men någon annan kanske kan, skulle vilja ha svar snarast.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Hagane No Renkinjutsushi: Samma säljare, jag ger mitt lillfinger på att det är en kopia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg