flaskis Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 En otroligt mysig anime. Tsuchida är en ung man som börjat sin första dag som funktionel arbetare i samhället. Hans första dag resulterar i en försovning och kärlek vid första ögonkastet: Notera att tjejen ovan röstas av Erino Hazuki som gjort ingen mindre än självaste Akari i Aria <3<3<3 Serien börjar riktigt bra, och jag kommer lugnt att följa denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Den känns lite kul att se, och jag ville se den tills CR uppenbarligen inte visar den i Sverige... och jag är för lat för att få tag på den på annat sätt. <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Den här har intresserat mig ett tag av två anledningar: Produktionsstudion är Gainax, och regissören är Seiji Mizushima, snubben som har regisserat bland annat Fullmetal Alchemist och Gundam 00 -- en del serier som måhända inte är perfekta men ändå har lite substans. Jag väntar mig inget speciellt (t.ex. ett "Gainax-slut"), men jag är lite nyfiken på varför Mizushima ville regissera den här. Har den några kvaliteter bortom sött fluff, eller är det bara arbete för brödfödan? Det får framtiden avgöra. Okej första avsnitt. Lite sött, men samtidigt lite äckligt att barnen ser ut som typ Potemayo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Avsnitt 2 Serien växer på mig. Första avsnitt var inte speciellt mycket att ha tycker jag och jag gillade inte Tsuchidas karaktär. Men han växte ett snäpp i och med avsnitt två. Den lilla flickan Hiiragi var riktigt guld det här avsnittet och det var kul att se hur hon läxade upp den lilla killen och att även Tsuchida fick sig några tankeställare. Serien är dock inte riktigt som jag hade föreställt mig men den är inte tråkig. Men kanske lite väl lik KnJ. Absolut inte lika utmanande med annars rätt lika. Jag hoppas att Tsuchida kan komma in i sin roll som lärare mer och snabbare, bra mycket snabbare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Otroligt underhållande serier med bedårande karaktärer. Jag kommer nog bara följa denna och Sora no Woto den här säsongen. Två Andra delen med Hiiragi och Kenji var väldigt gullig, satt och log som en idiot hela tiden. Kommer vi måhända ha en ny outrosekvens att se fram emot varje vecka? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Två Kommer vi måhända ha en ny outrosekvens att se fram emot varje vecka? :D Det där glömde jag att nämna och jag hoppas verkligen på det. Hoppas att det blir likt Sora no Otoshimono där man bytte ED till varje avsnitt. Det var riktigt underhållande. Gillade verkligen veckans avslutningsscen och låt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg