Rich Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Ok, jag måste veta om det går att köpa Pocky någonstans i Göteborg! :) Jag har tittat i två affärer, den som ligger på Grönsakstorget och den mittemot Femmanhuset (Hung Fat Trading tror jag den heter). Någon som vet? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Ingen som vet vart de går att hitta i GBG? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Ok, jag måste veta om det går att köpa Pocky någonstans i Göteborg! :)Jag har tittat i två affärer, den som ligger på Grönsakstorget och den mittemot Femmanhuset (Hung Fat Trading tror jag den heter). Någon som vet? :) Det fanns inget där eller? DEt är ju de enda thaiaffärerna jag känner till i GBG juh! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Det är inget speciellt med Pocky really. Då gillar jag hellre västerländska Fingers, som är lite tjockare o smakar mer :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Jo, jag måste hålla med dig Miyuki. Pocky smakar inget speciellt (har testat choklad). Det är faktiskt nästan äckligt :P . Har man tur så kan man däremot få ett klistermärke med en snygg japansk tjej som motiv B) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Looooove Melon Soda det är den godaste läsken jag någonsin druckit. Läskigt grön och smakar underbart, inte riktigt som melon men väldigt smarrig. Annars har jag mest ätit Pocky och lite smågodisar jag inte minns namnet på... det finns en del riktigt skummt där och en del riktigt gott. De har väldigt många olika gröna teer på flaska och en hel del brunt te (inte samma som svart, dricks osötat, nån te-expert vet säkert vad det kallas egentligen) också. Inte vad jag gillar men kallt är det iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Jo, jag måste hålla med dig Miyuki. Pocky smakar inget speciellt (har testat choklad). Det är faktiskt nästan äckligt :P . Har man tur så kan man däremot få ett klistermärke med en snygg japansk tjej som motiv B) . Woot?! Jag har inte fått någon sånt klistermärke ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Jo, jag måste hålla med dig Miyuki. Pocky smakar inget speciellt (har testat choklad). Det är faktiskt nästan äckligt :P . Har man tur så kan man däremot få ett klistermärke med en snygg japansk tjej som motiv B) . Woot?! Jag har inte fått någon sånt klistermärke ;_; :S , det var konstigt.. på paketet som jag köpte fanns det bilder på de olika klistermärkena och som sagt så hittade jag ett inuti. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Men nyo, jag slängde säkert utan o kolla bara för det :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellanboll Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Jag har ätit wasabi-doppade gröna ärtor...inte jättegott, men helt beroendeframkallande :D Jag har också ätit nåt konstigt, som jag inte vet vad det heter (förpackningen är skriven på japanska), den det är typ jordnötter med något vitt, popcorn-liknande grejs på, dom är helt underbara :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Jag har ätit wasabi-doppade gröna ärtor...inte jättegott, men helt beroendeframkallande :DJag har också ätit nåt konstigt, som jag inte vet vad det heter (förpackningen är skriven på japanska), den det är typ jordnötter med något vitt, popcorn-liknande grejs på, dom är helt underbara :D Kolla gärna upp namnet på jordnötterna! :D . Jag är inte så jätteförtjust i wasabiärtorna :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg