Avathar Skrivet december 28, 2009 Anmäl Share Skrivet december 28, 2009 I dagarna så kommer vi byta till en ny server av kostnadsskäl...jag behöver mina leksaker! Och detta gör att jag kanske får råd med Forza Motorsport i år så att flaskis slutar reta mig. Detta innebär följande. Innan nyår så kommer sidan att stängas ner under ett dygn eller två så att vi kan flytta! Bli inte oroliga, allt komme...bord....vi hoppas att allt går bra. Som vanligt kommer detta säkert att följas av en rensning på forumet. Mvh Daniel 'Avathar' Freij Er snä...onda? äsch...tentakelmonstret på anime.se aka den urgamla ondskan som lurkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 31, 2009 Anmäl Share Skrivet december 31, 2009 Alltså, varje gång det blir en sån här serverflytt slår det mig hur ofta jag egentligen besöker sidan. Ungefär som när man har haft en armbansklocka på sig en längre tid och sedan tar av den, och man inser hur ofta man kollar på klockan. Anime.se har varit min startsida nästan sedan jag gick med; internet är liksom inte detsamma utan forumet ^^ Hur går det förresten med den mytomspunna uppdateringen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2009 Anmäl Share Skrivet december 31, 2009 Hur går det förresten med den mytomspunna uppdateringen? Coming 2010™! Maybe? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Hur går det förresten med den mytomspunna uppdateringen? Coming 2010™! Maybe? ;) Allt hänger på sceleris ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Uppdatering? Det lät roligt. Ny design möjligtvis? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Uppdatering? Det lät roligt. Ny design möjligtvis? :) Roligt är det nog allt =D Jag vet dock inte ifall man skall sätta upp ett specifikt år, känns riskabelt... Coming Soon™ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg