Largo Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 För er, som liksom jag, letar efter animeavsnitt att förhöja julstämningen med idag så kan vi uppdatera våra listor i den här tråden. God jul! Ah My Godess TV2 03 Ichigo Mashimaro 12 Matsuri ser fram emot julafton och tror fortfarande på jultomten. Hennes vänner gör sitt yttersta för att hennes förväntningar ska gå i uppfyllelse. Ai Yori Aoshi Enishi 00 Utspelar sig före första säsongen. Tomten (som ser ut som Aoi) vill tacka Kaoru efter att han hittat hennes borttappade medaljong genom att uppfylla hans önskan. Azumanga Daioh 17 Love Hina Christmas Special K-on! 07 Lucky Star 11 Toradora 19 (Typiskt mig att vara ute i sista sekund) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Itsudatte My Santa är två avsnitt med högsta julklass =D I stort sett en kort OVA om en kille som heter Santa och som i all tillfällighet träffar en flicka som är tomtelärling. En sak leder till en annan och de bor tillsammans ett år. Inte så juligt direkt, men hysteriskt kul =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Kyouran Kazoku Nikki 21 Väldigt juligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 Hela Gundam 0800: War in the Pocket utspelas under julen, och den är sevärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 candy boy hade något jul avsnitt med , kommer inte ihåg vilket dock :( sen school rumble och Minami-ke har också jul avsnitt men mitt minne är helt fail idag :( dog nog för många hjärn celler igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 22, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2012 [spoiler=Minami-ke avsnitt 12]De båda minami-familjerna firar jul tillsammans Cardcaptor Sakura avsnitt 35 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 22, 2012 Anmäl Share Skrivet december 22, 2012 Baka & Test - S1 Christmas Special Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet december 23, 2012 Anmäl Share Skrivet december 23, 2012 Ho ho ho, en tråd helt i min smak! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg